לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shoola Blog


I LAV BRUAN MENS

כינוי:  Shoola

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

400 כניסות!


וואו אני לא מאמינה

150 כניסות ביומיים!

איזה כיף

עכשיו נשאר רק עוד 600 עד ה1000

 

תגיבו אנשיםם

נכתב על ידי Shoola , 22/10/2007 20:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני בהריון!


למטעע...
נכתב על ידי Shoola , 22/10/2007 14:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עשיתי בדיקת הריון ו...


אני בהריון! אתמול סיפרתי לכם שעשיתי סקס עם מישהו והיום עשיתי בדיקה ואני בהריון!

וכן אני בת 11 כיתה ו' ויש לי מחזור כבר מכיתה ד'

הולך להיות לי ילד קטן!

תגידו לי מזל''ט!

נכתב על ידי Shoola , 22/10/2007 14:21  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

870
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShoola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shoola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)