לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רונקיפליץ


רונק רונקירונקי פליץ=]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


היי=]

 

אני רוני..

 

אבל אתם יכולם פשוט לקראו לי רונקיפליץ.

 

אני בת  15...

יש לי חבר וחברות,

 

יש לי אחים ואחיות,

 

יש לי אמא ואבא..(תודה לאל)

 

ונורא נחמד=]]

 

 

המ.. אני לא מאלה המתלהבות, והבטחון שלי ברצפה..אז אם בא לכם לעזור לי אנשים טובים-תעזרו.

 

 

 

 

והנה שאלון קצר:

 

שם: רוני=]]

שם משפחה: קפלינסקי

אחות: שתיים קטנות-תאומות, מישל וסול בנות 11.

אח: קטן- אביב בן חמש וחצי=]

כלב: כלבה- ליידי, גולדנית (יפה ומהימה)..

חתול: זורו הדביל..=[

אבא: רונן

אמא: סיגל

חברות:מה, כולן..?!

דבר מביך: המ.. נפתחה לי החזייה של הבגד ים לעייני כולם בבריכה..(לא מומלץ)=/

דבר טוב שקרה לך: עברתי ביה''ס:]

דבר שבלעדיו את לא יכולה לחיות : אהבה..חום..3>

הדבר שאת רוצה להיות כשתהיה גדולה: זמרת או שחקנית...!@#        

הדבר השחור בחיים שלך: סול ומישל.. שתים קרציות><

 

 

 

עד לפה-

רונקיפליץ

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 9/10/2007 14:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונקיפילץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונקיפילץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)