לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל מיני פרוזות שלי


פה אני כותב סתם פרוזות שלי תגיבו לי עם יפה או לא אבל בעיקרון אני בא לשפוך את הלב


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

הנשכחים


אין לי מושג איך הכל התחיל

אבל אני יודע איך אני עכשיו

חבול ממהמורות החברה

רוצה ליהיות שווה אך איני יכול

במקום שאין פינה חמה בלב

מסתובבת לה נפש אבודה בקור הקודר

קור אשר חודר וחונק את העצמות

ומקפיא את הנשמה

אף אחד לא היה שם בשבילו ובשבילה

כשהיו רגע אחד מסכין או מתליה

כולם דאגו לעצמם,לחמם את עצמם בעולם קודר שכזה

אך הנשכחים נשארו בכפור,הרחק מעין אנושית אם דבר כזה קיים..

הם הדליקו מדורות אך הנשכחים,המוגלים,הושארו מחוץ למעגל החום

וכל אחד ואחת מהם הלכו למסע אל החום או אל שיגעון.

כבר היה נמעס לו לחכות למוות המייגע,הוא רצה אותו קרוב הוא רצה אותו בדם

להרגיש איך שלאט לאט ליבו מתחיל לפעום בשקט, איך עיניו יראו הזיות של יד מחבקת

או סותרת, לרגע המתוק הזה של החנק והנה זה מגיע,הדם מפסיק מלזרום,הנשימה נחלשת

כאילו התחילה ללחוש ולא לזעוק

הרגע הגיע הנה הוא כבר כאן

וכולם יודעים שזה אשמתם אך מחליטים לשמור על שתיקה

ולהגלות עוד אנשים ממעגל החום והשפיות

כי הרי עם מראהו אינו יכול להיות בינהם והרי עם חשיבתה השונה במקצת, הצודקת

אינה יכולה לשבת בין אנשים רעים במעגל אשר מעריץ חד גוניות אז לאשפתות הם נזרקים

נשמות מסכנות,נשמות בודדות ששוקקות לחיים אך לשווא..


 

 

נכתב על ידי , 21/11/2007 01:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

גיל: 32

ICQ: 307674950 

תמונה




67
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם מתים בוכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם מתים בוכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)