לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Perfect Blog :P



Avatarכינוי:  ~*+AlinA+*~

בת: 32

ICQ: 459664798 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

30 seconds from mars ועוד כמה דברים... כנסו..P:


הי לכולם=]

מצטערת שלא עידכנתי שנים.. פשוט היה לי ממש לחץ בלימודים..

קרו מלא מלא מלא דברים חדשים...

אממ.. קודם כל היה להרבה אנשים יום הולדת בדצמבר..

אז מזל טוב!!

ל: אחותי3>,לישי,יסמין וכמובן לאבא שלי..P:

 

קרה עוד משהו ממש טוב:

השלמתי עם אילונה!!

חחחחחחXD

סוף סוף השלמנו..איזה כיף..(:

 



לאיילת:תודה על מה שכתבת לי..הסתובבתי אחר כך יום שלם עם חיוך ענקי על הפנים..

ואני חולה עליך..333>

 

חחחח ומשהו אחרון:

שיר ממש יפה של 30

seconds from mars

 

בי=]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי ~*+AlinA+*~ , 4/1/2008 14:07  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,002
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*+AlinA+*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*+AlinA+*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)