לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוניברסיטת החיים.


רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי: הפחד מהכשלון ~ פאולו קואלו.

Avatarכינוי:  מקלט של שקט.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

השיר שלנו


"לא זה לא יהיה השיר שלנו, לא תדע שכתבתי בשבילך, שבכיתי בגללך.."
לא נראה לי שאביב אפילו מבין כמה הוא צודק בשיר הזה.. 
 "פרפר ביקש אל החופש, הציפורים ביקשו אל המעוף.. ואני ביקשתי את ליבך לקטוף.."
אז התחלנו התחלה יפה, משהו שיכל להתפתח, כמו התחלה של אהבה או ידידות, הבחירה היא בידיים שלנו.
חשבתי שאנחנו יכולים באמת להצליח בזה, ואז זה תפס אותי..
האובססיה שמגיעה אליי רק כשאני כמו מנסה לאהוב מישהו, כמו מנסה לרצות מישהו..
ולא מאמינה שבאמת זה יקרה, שאני באמת אתאהב בו,
ואז במקום להתאהב בדרך הרגילה אני מוצאת את עצמי באובססיה נוראית כלפי אותו אדם.
זה ההסבר הכי נכון שיכולתי להביא לידי כתב.
אז ההרגשה בהתחלה הייתה אדירה, אפילו הצלחתי להתחבר איתך, באמת הסתדרנו.
ואז פתאום האובססיה גברה, כאילו שאם עכשיו המצב בינינו משתפר, מותר לה להתגבר.
לא ידעתי מה לעשות כי הדבר היחיד שעשיתי היה רק לחפש אותך בכל מקום שהייתי בו.
אחרי כמה זמן, כמובן שעם כל פעם שהאובססיה התגברה, לך התחיל לרדת ממני,
לא מאשימה אותך, לגיטימי לגמרי, הגיוני למדי.
אבל מה לעשות שעכשיו הגעתי למצב הנוראי הזה, תקועה בהתנהגות שלך אליי בעבר,
ובמי שהיית פעם בעבר.
עכשיו אני באמת לא יכולה להחזיר את מי שהיית הרי, ואתה לא תחזור להיות מי שהיית..
היית אז יותר תמים, פחות הושפעת מכל מה שקורה מסביב, אולי זה די אגואיסטי אבל היה לי כיף איתך אז.
אי אפשר להחזיר בנאדם לתמימות שהייתה לו בעבר, אם התקלקלת - התקלקלת.
אי אפשר לחזור אחורה בזמן.
נשארת אופטימית.
נכתב על ידי מקלט של שקט. , 26/3/2013 03:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקלט של שקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקלט של שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)