לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוניברסיטת החיים.


רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי: הפחד מהכשלון ~ פאולו קואלו.

Avatarכינוי:  מקלט של שקט.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

אולי.


בס"ד

"זה רק מתחזק והולך וכואב.

מסוכסכת קשה עם הלב,

אני חושבת אולי אני אוהבת אותו יותר מדי."


בשעות הקטנות של הלילה.. לחשוב עליו ולהנות מרוב הכאב.


כן אולי.. אני אוהבת אותך יותר מדי, ומנסה להתחמק מרגשות מיותרים,

מנסה להתחמק מלהיפגע ממך, מפני שאני כבר יודעת שזה מה שיקרה בסוף.

הייתי כל כך שמחה לספר לך, אבל עם שכבה כמו שלנו איך זה אפשרי?

כשציניות הופכת לשם השני שלך, וצביעות הופכת לשם המשפחה..

איך אפשר שלא להידבק, לשים מסכה, לדבר ולהתנהג כאילו אתה צבוע בעצמך,

כשבעצם מבפנים אני אמיתית עם כל אחד, רוצה ואוהבת באמת את כולם.

אז כן, בא לי להודות לפניך.. וכן אין שום טעם אפילו לנסות.

כי כשלא תראה אותי לנגד עיניך, אני יודעת שתדבר עליי ותתחיל אז לצחוק.

אין שום טעם אפילו להעלות על הדעת את הרעיון, למרות שהמחשבה להיות פתוחה איתך,

וואו הייתי נותנת הכל כדי לספר לך, גם אם זה בידיעה שזה לא הדדי,

אבל עם שכבה כזאת וגם עם כמה שאתה מושפע מהם, מנסה להראות שלעולם לא תיפגע,

אם אני אומר לך? אני יודעת.. אין שום דרך חזרה.

אז אני נשארת להמשיך עם הכאב, כשמזמן כבר יכולתי לסבול מכאב אחר ולספר לך.

אז כן אולי אני אוהבת אותך יותר מדי.



משקל 62.2 - סוף סוף חוזרת לרגיל..




נכתב על ידי מקלט של שקט. , 17/4/2013 01:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקלט של שקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקלט של שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)