לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוניברסיטת החיים.


רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי: הפחד מהכשלון ~ פאולו קואלו.

Avatarכינוי:  מקלט של שקט.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

כשאהיה גדולה אני אהיה..


בס"ד

 

כשהייתי ממש קטנה, בסביבות גילאים 4-10 אני מניחה.. רציתי להיות זמרת.

רציתי ממש להיות זמרת, ותוך כדי בלי לשים לב התפתח אצלי כישרון אחר לחלוטין, שגם הוא קשור לנושא והוא - כישרון הכתיבה.

הייתי כותבת המון, בלי לשים לב אפילו איך התחלתי, למה ולאן זה מוביל.

בחיים לא חשבתי על כתיבת השירים שלי ככישרון, בחיים לא הבנתי שלא לכולם יש את הכישרון הזה.

כשגדלתי, לא חשבתי יותר מדי על הנושא, ידעתי בגילאי כיתות ז'-י' שעליי ללמוד, לאחר שכל השנים ביסודי לא עשיתי זאת.

"כשתגדלי את תרצי שכל האופציות יהיו פתוחות בפנייך" אמרו ההורים, ואני למדתי.

אז עד עכשיו אני לומדת, אני עכשיו בי"א קצת לפני המתכונת במתמטיקה, בלי להיות מרוצה במיוחד מהמצב.

אני ב5 יח' אנגלית שבעבורי זה קל מאוד, וב4 יח' במתמטיקה שאפילו ברמה הזאת קשה לי קצת לשרוד.

אז כן, אני ארצה שכל האופציות יהיו פתוחות בפניי, וכן מאז שהייתי קטנה גדלתי והבנתי פחות או יותר מה אני רוצה לעשות,

כרגע אני רוצה ללכת לעתודה, ולבסוף להיות עורכת דין צבאית. רוב הסיכויים שאני אשאר לקבע, סיכויים קטנים שבאמת אצא לשוק, וזאת מכיוון שלא באמת משתלם להיות עורכת דין בימינו. בכל מקרה, זה לא מה שהייתי באמת רוצה, זה נכון שאני מחבבת את המקצוע והוא אפילו מעניין אותי,

אבל אני יודעת שבסופו של יום אני ארצה לחזור למחברת ולכתוב שירים או מיני יצירות אחרות.

מקווה שיום אחד נוכל להגשים את החלומות שלנו מבלי לחשוב שאנחנו נאלצים לוותר על עתיד מזהיר.

נכתב על ידי מקלט של שקט. , 9/5/2013 15:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקלט של שקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקלט של שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)