לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוניברסיטת החיים.


רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי: הפחד מהכשלון ~ פאולו קואלו.

Avatarכינוי:  מקלט של שקט.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

הרגע בו איבדתי כל כיוון לחיי


 בס"ד


 


עד עכשיו היו הרבה דברים שרציתי, והלכתי בדרך, בטוחה ברצונות ובטוחה בדרך להגיע להגשמתם.

רציתי לרזות - טוב, אז את צריכה לעשות יותר ספורט, לאכול יותר בריא.

רציתי להגיע ללימודי משפטים, ואולי עתודה - טוב, את צריכה ללמוד כמו שצריך, לעשות את הפסיכומטרי בזמן.

רציתי שיהיה לי חבר שאוהב - טוב, אין מה לחפש יש דברים שאמורים לבוא טבעי.

רציתי ללכת בתלם ולהגיע להגשה עצמית - טוב, אני צריכה לממש את הפוטנציאל שלי ולמלא אחר ההוראות הפשוטות

איך להגיע לכל דבר שאני רוצה בחיים.



ואז.. כמובן שמתישהו הבועה צריכה להתפוצץ!!!!!!!!!

אז כן, רצית עתודה.. היית בטוחה שבבגרויות הצלחת מספיק טוב - כי עשית את המקסימום שלך,

לגבי הפסיכומטרי - קלי קלות נכון? זה הרי לא נראה מבחן מאיים כלל.

ואז את עושה את הפסיכומטרי, מקבלת ציון מאכזב, מנסה להתנחם בכל הנסיבות שהפריעו לך (הרצפה עקומה)

ומבינה שלא הכל Peice of cake..

את מתחילה לחשוק במשהו יותר פרקטי שלא קשור ב3 וחצי שנות לימודים לפני,

מחפשת את הדרך הקלה, וכל זה כי העזתי להסתכל על תנאי הקבלה של החוג למשפטים.

 


אם יש לי המלצה אחת בשבילכם לחיים - אל תרצו שום דבר.. לא מוצאת שום פואנטה למאמץ שהשקעתי עד כה.

נכתב על ידי מקלט של שקט. , 29/10/2013 10:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מקלט של שקט. ב-1/11/2013 18:50



8,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקלט של שקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקלט של שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)