לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוניברסיטת החיים.


רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי: הפחד מהכשלון ~ פאולו קואלו.

Avatarכינוי:  מקלט של שקט.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

אימפריות נופלות לאט..


בס"ד

 

גנבת אותי ביום, אולי זה לקח אפילו שבוע..

גנבת אותי למשך תקופה ארוכה.

כמעט שלושה חודשים שכמובן הם קצרים נחשבים,

אבל בעצם בפועל הם רבע שנה.

 

ובין כה וכה לא באמת הצלחת,

ובין כה וכה אולי הייתה לך רק מטרה יחידה.

אולי ניסית את האושר ממני לקחת,

ואולי בעצם ניסית לשכוח אותה.

 

בין כל רגע של אושר היו רגעים של מחשבה,

ומה היה קורה בעצם אם לא היית בא?

ולאחר כל סולם קטן שהעלה אותנו למעלה,

חיכתה מגלשה מיותרת שהורידה אותנו פי שבעה.

 

ובין כל הזמן שרציתי להאמין בך,

נתת לי סיבה לא לסמוך.

ובין כל זמן שבחרתי כבר לברוח ממך,

נתת לי סיבה להשאר ולתמוך.

 

הקשר שלנו היה כבר סולם מתמוטט,

אפילו לקצה הסולם לא יכולנו להגיע כבר אה?

ובקצה הסולם חיכתה מגלשה מעוצבת,

מאורגנת כל כך כאילו תיכננת אותה.

 

בסולם כבר לא עלינו, כבר לא היה לאן לרדת,

התמוטטות הסולם השאירה אותנו באוויר.

בין כל נפילה הייתה עליה משמחת,

אך הפעם לא היה מקום להסביר.

 

ובתוך כל דקה בה חשבתי בצד,

מחשבה איך זה שאני איתך אבל בעצם לבד.

אימפריות נופלות, נופלות לאט..

נכתב על ידי מקלט של שקט. , 1/11/2013 18:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מקלט של שקט. ב-2/11/2013 21:44



8,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקלט של שקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקלט של שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)