לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוניברסיטת החיים.


רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי: הפחד מהכשלון ~ פאולו קואלו.

Avatarכינוי:  מקלט של שקט.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

איך להסתכל לך בעיניים עכשיו?


בס"ד

 

בשר מבשרי, דם מדמי.

מדי שבוע פעמיים בשבוע וכל שבת שניה, היינו גרים ביחד.

היינו עושים הכל ביחד - צופים בסרטים, קוראים ספרים, אינציקלופדיה אפילו, ספרים של ילדים קטנים,

היינו רואים סדרות יחד, מאזינים למוזיקה ביחד, יוצרים דיסקים ביחד,

היינו עושים ספורט ביחד, אכלנו יחד.

היה הכל בשבילי, עולם שלם, עולם שהתנתק ולא עוד שלם.

ואנחנו מה נותר עוד בינינו? מרחק עצום שאיש לא יוכל לחבר.

והכל בעצם נבע מהפגיעה הזאת שפגעה בי כל כך חזק.

לא יכולתי להסתכל לו בעיניים,

חיפשתי מנוס.

אמרתי לאנשים שהוא מת בשבילי, נכון, כי כעסתי באופן שלא ניתן לתאר.

איך יכולתי להסביר למישהו את הכעס הענק הזה?

את הרצון רק לפרוק כל הזמן, להסיט את כל העולם נגדו,

שכל העולם ירגיש מה שאני הרגשתי כלפיו.

בחיים לא האמנתי שהאדם שחייתי איתו יתקע לי סכין בגב באופן שיפגע בי כל כך.

והוא? לו יש עכשיו את הסיבה לכעוס עליי? אני זאת שפגעה בו פתאום?

אני?

ומה הוא עשה בדיוק כשאני בכיתי כל ערב, כל בוקר, כל לילה?

כמו ילדה אבודה שאיבדה את המנטור שלה, את אחד משני אנשי החינוך הראשיים בחייה?

לא היה לי מושג איך להמשיך, והמשכתי חזקה,

ואמא חיזקה אותי ברגעים שמעולם לא ייוודעו לו, בשום דרך שהיא.

כמה חיזוקים מאלפי אנשים שונים, כולם נשמעו מרחמים עליי, ובכל זאת הרצון לפרוק היה חזק מזה..

לא היה איכפת לי באותו רגע, זו הייתה המלחמה שלי נגדך!

המלחמה שלי נגד האויב-חבר, האדם הכי קרוב שהרגיש לפתע הכי רחוק בעולם.

נכתב על ידי מקלט של שקט. , 30/11/2013 10:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקלט של שקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקלט של שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)