לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוניברסיטת החיים.


רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי: הפחד מהכשלון ~ פאולו קואלו.

Avatarכינוי:  מקלט של שקט.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

תשובות לשאלון השבועי


יוצא לך לפעמים להגיד "לא הייתי אני בסיטואציה הזאת"? מתי זה קורה?
אחרי כל פעם שאני ומי שהיה חבר שלי נפרדים.. לא מאמינה בכלל שזאת הייתי אני שם איתו.

באילו מקומות את מרגישה שאת מגשימה את עצמך במלואך?
זה ישמע מצחיק אבל בזמן האחרון במיונים של הצבא..

מה הדברים שגורמים לך להרגיש הכי פחות טוב עם עצמך?
כשאני משמינה, כשאני ביום לא טוב שלי ואני נמצאת ליד מישהי שאני והיא כמעט אויבות.

איזה ציון כללי את נותנת לחיים שלך "מספיק", "כמעט טוב מאוד"?
מצוין, ב"ה החיים שלי מעולים, אין תלונות!

מה מגדיר אותך: הגיל שלך? המין שלך? העיסוק שלך? מקום המגורים?
העיסוק שלי של הכתיבה, אני חושבת שזה מגדיר אותי בכך שכמו שאני בנאדם מאוד מוחצן, כך אני החלטתי לכתוב דווקא בישראבלוג, עצם זה שאני לא פוחדת שידעו מה אני מרגישה.

יוצא לך להגיד לפעמים "הייתי אדם אחר אז"? מה השתנה?
כן ולא.. יש הרבה מקרים שאני מסתכלת מהצד וקשה לי להאמין שזאת אשכרה הייתי אני. אבל מצד שני, תמיד אני לא חושבת שיכולתי לעשות את זה היום אחרת או יותר טוב, אפילו כשבאמת יש לי יותר ידע איך לנהוג באותו אירוע.

אם את מסתכלת על החברים הטובים שלך, מה לדעתך הם אומרים עלייך?
אני חושבת שאומרים עליי שאני חפרנית.. נו טוב יש לי נטייה, שאני תחרותית ומצטדקת מאוד, אבל שאני גם חברה טובה, שאני כנה ונאמנה מאוד, ושאני מאוד אוהבת לעזור לאחרים.

דמייני את עצמך בתקופת חיים עתידית - מה היית כותבת על התקופה בה את נמצאת עכשיו?
וואו כדאי לך להעריך כל רגע, כי שום יום לא יחזור על עצמו בדיוק באותה צורה, ואין לך רגע לבזבז.

נכתב על ידי מקלט של שקט. , 28/1/2014 15:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקלט של שקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקלט של שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)