לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוניברסיטת החיים.


רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי: הפחד מהכשלון ~ פאולו קואלו.

Avatarכינוי:  מקלט של שקט.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

מחשבות רזות


בס"ד
הכל מתחיל בראש.
את רוצה להיות רזה? תחשבי מחשבות רזות.
דוגמאות:
- הסיטואציה: אכילת ממתק או כל דבר מתוק - עוגייה, עוגה, שוקולד, יוגורט, מוס, סוכריה, קינוח: "וואו זה מתוק לי מדי.. אני לא יכולה לאכול יותר מ4 כפיות/ביסים/יחידות מזה".
- הסיטואציה: אכילת חטיף או כל דבר מלוח - תפוצ'יפס, בייגלה, אפרופו, דוריטוס, פופקורן: "זה מלוח לי מדי, גורם לי לצמא.. אני לא יכולה לאכול יותר מ7 יחידות".
- אכילת צ'יפס או כל דבר שומני מאוד - עוף, המבורגר, תפוח אדמה, תבשיל מסוים: "איכ' זה כל כך שומני שאני לא יכולה לגעת בזה, זה גם מגעיל לאכול את זה.. אני לא מסוגלת לאכול יותר מחצי מזה/5 יחידות".
- אכילת צלחת מלאה מאוד או כמות גדולה של אוכל: "אין סיכוי שאוכל לאכול יותר מ12 מזלגות של האוכל הזה".
- "זה יותר מדי בשבילי אחרי דקה אני אתמלא".
- יש לי קיבה קטנה מדי בשביל זה".
- "אין מצב אני כבר מלאה".
- "אכלתי כבר בבית".
- "אני אוכל מזה ממש קצת, יש לי גוף בריא וחזק אני לא רוצה לקלקל אותו".
- "הגוף שלי הוא לא פח זבל העיקר הוא האיכות ולעולם לא הכמות".
- "וואו אילו מנות גדולות יש במסעדות.. אני אקח הביתה את השאריות".
- "רוצה קצת? אני בחיים לא אסיים את כל זה לבד".
- "בוא נתחלק במנה? המנות שלהם ממש גדולות".
מקווה שעזרתי קצת, אל תשכחו שהגוף שלכם הוא לא זבל, אז לא צריך לאכול סוכר פשוט אם אין לכם צורך באנרגיה המיידית הזו.
וחשוב מאוד לאכול חלבונים אחרי פעילות גופנית, כדי שהגוף יוכל לבנות מחדש את השרירים שהתפרקו ושהם יתחדשו לאחר הפעילות הגופנית.
אל תאכלו יותר מדי כי הגוף הוא לא מזבלה ואין צורך בהרים של זבל בתוך הקיבה שלכם.
ותזכרו המטרה היא לא להרזות, המטרה היא גוף בריא הרבה יותר.
עד הפעם הבאה, ש'.
נכתב על ידי מקלט של שקט. , 8/2/2014 14:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקלט של שקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקלט של שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)