לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוניברסיטת החיים.


רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי: הפחד מהכשלון ~ פאולו קואלו.

Avatarכינוי:  מקלט של שקט.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

וולנטיינס דיי ממורמר ביותר


 בס"ד 
אין לי ספק בכלל שלמרות שיש לי וולנטיינס דיי בתור רווקה נטולת חבר אני יכולה להנות עם הבנות.
אין כמו וולנטיינס של בנות - אנחנו מתמרמרות ביחד, נהנות מלראות קומדיות רומנטיות מטופשות על אהבה שלא הגיעה.
ואז אנחנו חושבות לתומנו עוד כמה חודשים מהיום יעברו ללא חבר אמיתי.
אז נכון שאין מה להתמרמר - הרי יש המון בודדים בעולם, המון בנות כמונו ללא בן זוג.
ואפילו בלי שום תירוץ מיותר, באמת למי יש זמן לחבר עכשיו?
זה הזמן לחשוב על עצמך, לגבש דעות, לגבש רצונות, ללמוד ולהכיר אותנו,
וזאת לפני שנכיר כל אדם אחר בעולם.
כשאגיע למערכת יחסים - אמיתית סוף סוף - אני רוצה להגיע מוכנה.
אני רוצה להיות סוף סוף אני האמיתית.
אני רוצה למצוא אחד שיוכל לקלף אותי קליפה אחר קליפה בפניי,
לעזור לי לגלות מי אני, ודברים חדשים בי אפילו אחרי שכבר גיליתי בעצמי.
ללמוד יותר מי אני.
ואני, אני אוכל למצוא בו מה שאף אחד אחר לא ראה מעולם.
ואני אומרת לעצמי - טוב נו, יש למה לצפות עד הוולנטיינס דיי הבא..קריצה
נכתב על ידי מקלט של שקט. , 11/2/2014 16:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מקלט של שקט. ב-12/2/2014 09:08



8,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקלט של שקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקלט של שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)