לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוניברסיטת החיים.


רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי: הפחד מהכשלון ~ פאולו קואלו.

Avatarכינוי:  מקלט של שקט.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

אחד מהרגעים האלה


בס"ד

 

מכירים את זה שיש לכם רגע שהכל הרוס מבחינתכם?

מה יש לנסות הרי הכל כבר ממילא קרס.

אין עצבים לשום דבר, כל משפט שני מרגיז אותכם וכל בנאדם שרוצה לעזור לכם אפילו אם הוא בנאדם זר הופך להיות הבנאדם הכי ארור עלי אדמה מבחינתכם.

אתם לא רוצים שיעזרו לכם, אתם רוצים לשבת לבכות או סתם לסבול בשקט.. לא לעשות כלום או לעשות הכל.

שום קשר ביניכם לבין בני אדם אחרים לא יכול לנחם אותכם.

אתם כועסים כל כך על עצמכם, על הסביבה ועל כל דבר שקיים בעצם שאתם מאבדים כל הגיון או פרופורציות...

אז זה אחד מהרגעים האלה.. אי השקט הזה.

אני רוצה להירגע ובו בזמן לא רוצה שאף אחד ירגיע.

מרגישה שמאסתי מאי ההצלחה של עצמי.

לא עברתי את המיונים, אני מרגישה רצון עצום לחזור להיות ילדה קטנה כמה שיותר מהר,

הכל מרגיש כמו סרט רע שנקרא "חיים" ואני כל כך פוחדת לגדול שבא לי לצרוח..

בין דמעה לדמעה מסתירה רגשות ומספרת לכולם שהכל בסדר ובמקרה הגרוע ש"יהיה טוב".

אז לא, לא מרגיש לי כרגע ש"יהיה טוב"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בא לי לצעוק חזק ונמאס לי להיות מכונה ורק לפתור בעיות ולעבור בדרכים להשגת מטרות.

נכתב על ידי מקלט של שקט. , 4/3/2014 17:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקלט של שקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקלט של שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)