לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוניברסיטת החיים.


רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי: הפחד מהכשלון ~ פאולו קואלו.

Avatarכינוי:  מקלט של שקט.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

Keep Bleeding your love..


בס"ד

 

אני לא באמת אוהבת אותך!

אז למה אני מרגישה פגועה, פצועה, מיוסרת במאבק על פיסת הביטחון העצמי שנשארה לי אחרי הפגיעה שגרמתי לי ממך?

איך בנאדם מחליט לגרום לעצמו לסבל?

הייתי אומרת אז "But I don't care what they say I'm inlove with you",

כאשר עכשיו אני מבינה שאולי לא איכפת לי מה הם אומרים,

אבל איכפת לי מה אתה אומר, וכשהבנתי שלא איכפת לך ממני - ושוב, בחיי שאני מבינה למה - נשברתי.

אם עד עכשיו הרגשתי פצועה, כאילו סכין חדרה ללב שלי, כאילו אני נופלת על הקרקע,

עכשיו אני מרגישה מן ריקנות, אדישות, אולי מן מנגנון הגנה פסיכולוגי שאומר בתוכי שאני כבר לא מרגישה אליך דבר,

שרק "יש לי עדיין משהו ממך", או "עדיין קצת איכפת לי ממנו"..

אז רק שתדע - לא רציתי לעשות ממך עניין!!

נכתב על ידי מקלט של שקט. , 30/6/2013 20:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מקלט של שקט. ב-3/7/2013 14:00
 



אהבה לכתיבה.


בס"ד

 

את האהבה הגדולה שלי והרצון שלי לכתוב הרגשתי בגיל צעיר מאוד,

הייתי כותבת אז יומן, שירים בעברית, ואפילו בערך שני שירים באנגלית.

הכתיבה שלי אז הייתה כתיבה של שירים ברמה של ילדה ביסודי, והיום אני מאמינה שיהיו לי יכולות טובות יותר,

ועדיין אני מרגישה שמשהו פה לא בסדר.. למשל, אם אני רוצה ללכת לקורס כתיבה יוצרת, בעיר קטנה כמו העיר בה אני נמצאת אין שום קורס בנושא.

אני מרגישה תמיד את הקושי בלהיות במדינה כמו ישראל דלת אמצעים ודלת אפשרויות מנושאים שונים.

ומצד שני, תמיד הייתי פטריוטית מאוד, ולצאת מישראל לא ממש בא בחשבון.

אך אני לא אוכל להתווכח עם העובדה שרק בת"א באמת אפשר למצוא אפשרויות מתוך כל המדינה ה"מפותחת" שלנו.

נכתב על ידי מקלט של שקט. , 29/6/2013 22:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוצאת כיוון לפני גיל 18. ב-30/6/2013 12:40
 



על משרד החינוך וצרות אחרות.


בס"ד

 

אז בוא נפתח את הקלפים.. למשרד החינוך לא באמת איכפת מאיתנו.

משרד החינוך דואג להרוס לנו כל דבר הקשור במילה חופש, לא נותן לנו להתבטא במקצועות ובנושאים שאנו רוצים באמת,

מכריח אותנו ללמוד מקצועות ליבה שלא באמת יעשו את ההבדל בחיינו, ומה היה קורה אילו משרד החינוך היה הופך את כל מקצועות הליבה הללו ליחידה אחת?

כמו שבאזרחות יש רק יחידה אחת עם האפשרות להרחיב, מה הבעיה שכך יהיו המקצועות לשון, תנך, ספרות וכ'ו?

והחשוב מכל מה הסיפור של המדינה שלנו עם מתמטיקה? למה לעזאזל זו הדרך שלהם לבדוק אם אנחנו חכמים או לא?

אני מכירה אנשים שמתקשים עם מתמטיקה והשכל שלהם לא נופל משל ילדים ב5 יח"ל שיושבים שם על 100 רק כי הם קרעו את התחת כל יום במשך שנה שלמה.

בנוסף, למה המקצועות הללו תופסים לנו רק את סוף השנה, כך שיש מרווח של 3 ימים בין מתכונת במתמ' למשל למבחן בגרות בספרות?

אז נכון, יש חשיבות מסויימת לכל אחד מהמקצועות שאנו לומדים, אבל מה אם זה היה כמו באוניברסיטה? מה אם היה ניתן לבחור מקצועות ליבה וכד' לפי נקודות?

למשל היה הרבה יותר נוח לבחור כמה נקודות תשקיע על כל מקצוע וכך אדם שקצת יותר טוב בספרות ירחיב דווקא בנושא זה,

אחד שפחות טוב ישקיע יותר באזרחות או לשון עברית או תחום ההיסטוריה.

למה כשמשווים אותנו למדינות אחרות כל כך משנה לנו באיזה רמה אנחנו נמצאים, כשבעצם אין ספק שהחשוב ביותר הוא המצב שבמדינה,

ואילו כל האנשים אשר לא מבינים איך ניתן לקשר בין תעודת בגרות במקצועות שלא קשורים לחיים שאחר כך היו מקבלים את האפשרות ללמוד את המקצועות בהם הם באמת מתכוונים להשתמש? ואילו זה לא היה מצב שניתן למצוא רק בבתי הספר המקצועיים ברמה כה ירודה?

אז משרד החינוך, אם רק היית שוקל את המצב קצת יותר היית מגלה שאפשר להפוך את המדינה הזאת להרבה יותר מוצלחת עם אחוזי אבטלה נמוכים בהרבה.

אבל, אתה מעדיף להיות עיוור.. בחירה שלך!

נכתב על ידי מקלט של שקט. , 16/6/2013 11:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בַּת הַיָם הַקְּטַנָּה ב-4/7/2013 00:41
 



לדף הבא
דפים:  

8,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקלט של שקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקלט של שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)