לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוניברסיטת החיים.


רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי: הפחד מהכשלון ~ פאולו קואלו.

Avatarכינוי:  מקלט של שקט.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

הפרטים הקטנים (וזה מה שאני אוהבת בך)


בס"ד

 

מדהים אותי איך פתאום כשמתאהבים שמים לב לפרטים הכי קטנים שיש, מתחילים לאהוב באדם ההוא פרטים קטנים ולפעמים גם מטופשים..

אז אלו הדברים (כרגע) שאני אוהבת אצלך:


- השפתיים שלך

- הנמשים שלך

- עמוד השדרה (נשמע כל כך מוזר)

- העיניים שלך (והצבע החום-ירוק) והמבט שלך

- הכרס הקטנה

- הריסים שלך

- הידיים שלך (בעיקר כפות הידיים)

- השיער שלך

- האף החמוד שלך

- הורידים שיוצאים מהידיים עצמן.

- הצחוק שלך.

- הדרך בה אתה מחמיא לי.

- הדרך בה אתה מחייך.

- הרגישות המורגשת שלך

- מחלת הניקיון

- הסטייה האובססיבית לריחות כמו בשמים ודאורדורנט

- המחלה שלך לסדר.

 

הזוי כמה דברים קטנים וטיפשיים אפשר לאהוב בך..

נכתב על ידי מקלט של שקט. , 30/8/2013 13:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקלט של שקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקלט של שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)