לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הכי פשוט שתראו מדבר על חיי היום יום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

עוד בלוג ברשת


אחרי שהבנתי שיש לי יותר מדי זמן פנוי ואני צריך להשקיע אותו במשהו הגעתי למסקנה שזה המקום

אז ככה... קוראים לי אלכס בן 13 מאשדוד,לומד במקיף הז'ופה אשר נקרא מקיף ה'

רוסי גאה... משתמש במילה נחוי יותר מדי פעמים,מעביר את השיעמום בכתיבת שירים יש לי יותר מ50 שירים שאין לי מה לעשות איתם

מקווה ליהיות חרשן בלשון המעטה,יענו להצליח בלימודים...

אגב שביתה לשבועיים זה טוב D:

נכתב על ידי , 9/10/2007 22:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 29

ICQ: 467993343 






הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנגו עצבני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנגו עצבני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)