לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A Diffrent Point Of View



כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

"רומן בעבודה" וצרות בבית


אתמול נסעתי עם חברה שלי להצגה בטאתרון "גשר" שביפו.

ראינו את ההצגה "רומן בעבודה" המבוסס על סרט רוסי בעל אותו השם או שם דומה לו.

ההצגה מספר את התנהלות הדברים במכון לסטטיסטיקות.

הדמויות הראשיות הן עובדי הארכיון,המנכ"לית,סגן המנכ"לית,המזכירה

איזה אחד שעושה שיפוצים באחד המשרדים,ובחורה נוספת שעובדת שהיא נחמדה ביותר

אבל רק לחיות ולצמחים.

מדובר באצם בסיפור ממש נחמד ומשעשע במיוחד (:

 

מה שמעניין זה שבמחצית השניה של ההצגה במשך כמעט כל הזמן הטלפון שלי צילצל O.O

הוא היה על רטט אז אף אחד לא שמע ^^" מה שטוב...

בסוף כשההצגה נגמרה עניתי לשיחה וזאת הייתה אמא שלי.

היא התחילה לצעוק עליי וזה או שאני לא שמעתי טוב כי הייתי מוקפת באנשים ובהרבה...

או שאמא שלי באמת קללה אותי צעקה עליי ואז ניתקע.

אחרי זה היא התקשרה שוב ושוב צעקה עליי על זה שאני לא עונה

וכעסה שאני לא בבית ._.

אמרתי לה שהייתי בהצגה והיא צעקה עליי שהייתי צריכה להגיד לי לפני שיצאתי...

אז הסברתי לה שאני כ-ן אמרתי, והיא כ-ן ידעה על זה כי משום מה מימנה לקחתי את הכסף יומיים לפני זה ><"

נמממ...אמא שלי שוב ניתקה O:

ואז אחרי כמה דקות התקשרה אליי ביקשה סליחה והתנצלה על זה שהיא צעקה וכעסה עליי

ושזה באמת אשמתה שהיא שכחה.

מה שמוזר זה....כולם שכחו משום מה O:אח שלי ידע-שכח.

אמא שלי ידעה ושכחה וגם אבא.

היא התקשרה לחברים שלי שהם באמת לא ידעו....

אבל היא לא התקשרה אל החברה הכי טובה שלי-שכן ידעה XP

כשחזרתי הבייתה שאלתי אותה:"אמא לא חשבת להתקשר לחוה?"

אמא:"אממ....לחוה דווקא לא...וגם ככה אין לי את המספר שלה אחרי שגנבו לי את הטלפון."

וואי אמא את גאונה XP יש את המסן שלי את יודעת....היית מבקשת מאח שלי שיבדוק אם חוה מחוברת XD

 

בסופו של דבר-היה ערב מבדר במיוחד D:

ובהצלחה לי בבגרות מחר 3>

נכתב על ידי , 24/5/2009 15:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,126
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMoonGirl_Yulia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MoonGirl_Yulia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)