לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Look me , and love ..


בלוג אישי , עזרה ותחרויות דולז ( ;

Avatarכינוי:  + נטווווושע ^ x3 +

בת: 28

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

ת - ח - ר - ו - ת !!!!!! DDD =


    שלומלום ,
קודם כל שבת שלום ( :

החלטתי לפתוח כאן ועכשיו תחרות בובות .
מה זה ?!
זאת תחרות שכל מי שנרשם אלייה ,
מכין בובה לפי איך שאני אומרת .

 

בובה לדוגמא ( בנות ) שהכנתי :
elouai's doll maker 3 , elouai's doll maker 3

 

עוד לא הבנתם ? SS =

הסבר יותר מפורט על התחרות עצמה .
קודם כל , האתר שבו המועמדים מגישים את הבובות שלהם הוא :
http://elouai.com/doll-makers/new-dollmaker.php
לתחרות זו נרשמים עד 7 ילדים ! (:

כל ילד מגיש את השלב שאני מסבירה איך הוא צריך להלביש \ לעצב את הבובה שלו .
בכל שלב אני אנקד לכם את הבובות שלכם ,
ויהיו שלבים שבהם אני אעיף ילד או שניים \=
כל מועמד מקבל פרס בסוף התחרות ! *

החוקים הם :

- לא לפרוש באמצע התחרות !
- לא לקלל או להעליב הגשה ( בובה ) של מועמד אחר !
- להגיש את כל השלבים !
- להכין את הבוב\ה לפי ההוראות שלי !

 

הפרסים :

מי שייזכה בסופו של דבר במקום הראשון ,
יקבל : לוגו + חתימה + לינק .

שאר המועמדים ייקבלו : חתימה + לינק .

 

לא שווה ?! שווה !!! PP =

 

הרשמה :

כדיי להרשם כתבו :
שם -
שם של האתר \ בלוג שלי -
כתובת אתר \ בלוג -
האם אני מתחייב לחוקים ולא לפרוש ? -

 

זהו !נסגר, לא להרשם !!!!


הרשומים :

1. לרה מ"החיים של לרצ'וק".
2. ראיסה מ"תחרות הטופ דול 2007-8".
3. שלוק (רינת) מ" love is everything in life"
4. שירלי מ"חיי המתבגרים, גם אני חלק מהם".
5. רוזי הקטנה מ" MY STORY".
6. דנצ'ו מ"ווילי".
7. מיכל מ"עיר וירטואלית התות שבקצפת".

 

שלב 1 :

השלב הראשון הוא ....
על כל מתמודד להכין בובה זכר ( בן .. XD ) הכי יפה שלכם .
תאריך ההגשה הס-ו-פ-י : 22.1.08 ,
בהצלחה !! D:

 

אז בהצלחה לכווווולם !!! ^^
יאאללה , תתחייללו D:

ממני , נטע ><

 

נכתב על ידי + נטווווושע ^ x3 + , 11/1/2008 08:36  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

898
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+ נטווווושע ^ x3 + אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על + נטווווושע ^ x3 + ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)