לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just an Fuckin Evil BlOg



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

אין כותרת!!!!! :)


אז זה הפוסט הראשון שלי בישרא בלוג אז מזל טוב (סתם).....

פאק יש שביתה אז יכול להיות לחודש!..

טוב ואני לא רוצה אני מתכוונת כע אני לא רוצה ללמוד אבל אני רוצה ללכת לבצפר בגלל החברים שלי T_T

כע גוד טימס...... .___.""!

ואם זה יהיה לחודש אז בקיץ יהיה SUMMER SCHOOL!!!!!!!! WTF לאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!

ולא יהיו מבחנים.... וזה אומר שהתעודה למחצית לכווולללםםם תהיה 0!!! =.= כלוםםם!

פאק חשבתי שאני אף פעם לא אומר את זה אבל אני כבר ביום הראשון של השביתה

אני מתלוננת רוצה בחזרה לשבח..!!!! T.T פאקקקקק....

נכתב על ידי Evil mind , 10/10/2007 17:30  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Evil mind

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEvil mind אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Evil mind ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)