לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wake up its time to die



Avatarכינוי:  the angel from the nightmare

בת: 29

ICQ: 194136310 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

די כבר.


אין לי כוח אליך יותר את לא מבינה?

הנה עובדה, הפסקתי לענות לך כי הבנתי שאת פשוט חתיכת ילדה קטנה.

 

הבלוג סגור.

אלונה, עינבר..תודה

33>

 

סיינורה ^^

 

נכתב על ידי the angel from the nightmare , 27/11/2007 22:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין לי כוח לזה יותר..


פתחתי עוד בלוג.

כאן אני יכתוב רק על מה שקורה ולא על מה שאני מרגישה, למה?

כי נימאס לי.

כי כל פעם שאני כותבת פה מה אני מרגישה ישר באים אלי ילדים (יותר נכון ,ילדה)

שמתחילים להעביר עלי ביקורת ולהציק, שהם בקושי מכירים אותי, שהם בכלל לא יודעת מה עובר עליי..

שהם חיים בסרט שהם יודעים, למרות שהם לא.

שאני בכלל לא מדברת איתם אבל שהם יעזבו אותי?! לא, מה פתאום..!!

 יכנסו לי לתוך הווריד ולא יצאו ממנו עד שאני ישתגע מרוב עצבים!!

ואין לי כוח לזה יותר דיי נימאס לי..

אז זהו, ניגמר.

שוקלת לסגור את הבלוג ._."

 

צ'ימו ^^

נכתב על ידי the angel from the nightmare , 25/11/2007 15:42  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כניראה שטעיתי.


כולם שמו לב שהתחלתי להיתחבר ל..איך להסביר את זה..

ילדים שאני לא רגילה להיסתובב איתם בדרך כלל..

פשוט היתחברתי אליהם, לא יודעת להסביר את זה..

ואתם יודעים למה?!

כי הם ילדים אמיתיים!!

ואני לא אומרת שאני כזאת תמימה..כן אני מודה שאני פה ושם מרכלת על כמה ילדות, אני לא כזאת 'צדיקה תמימה'

אבל ת'אמת עכשיו אני מרגישה כ"כ מגעילה אחר כך.

 

ובגלל זה התחלתי להידבק אליהם..

כי הם אמיתיים..

כי הם לא משקרים,

כי הם לא מרכלים,

וכי הם לא מנצלים..!!

 

והיום הבנתי..

שטעיתי ובגדול לגבי כמה מיכם.

במיוחד ממך הכי הייתי בהלם, את החברה הכי טובה שלי.. ובאת והתחלת לדבר אלי ככה ואני הייתי פשוט בהלם!!

ואתה?! בכלל! אתה הידיד הכי טוב שלי מכל הבצפר המסריח הזה ואם אתה חושב שניסיתי לסלק אותך אז זה כ"כ לא נכון

 

טוב אני יודעת ששנייכם רוצים לרצוח אותי עכשיו.. ואני מודה שדיברתי אליכם מגעיל היום אבל בכל זאת..

אני פשוט אוהבת אותכם..

אל תישאלו למה.

 

 

נכתב על ידי the angel from the nightmare , 22/11/2007 21:05  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,219
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe angel from the nightmare אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the angel from the nightmare ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)