לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על החיים שלי



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 321956772 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


אני לא יודעת מאיפה להתחיל .

חשבתי הרבה עד שפתחתי את הבלוג הזה .

 

תאמת , אין לי חברה אמיתית .

יש לי המון חברות אבל לא כאלה שאפשר לספר להם הכל , לצאת לקניות איתם וכו' .

אולי תחשבו שאני חנונית או משהו כזה אבל אני ממש לא .

 

מקווה שתעזרו לי עם הבעיות שלי , אני מאוד אודה לכם ! :)

אם אתם לא רוצים לקרוא או להגיב אני אבין את זה , כי בעצם , מי ירצה לקרוא על החיים שלי בכלל ?

 

אני הייתי מאוהבת במישהו .

כל החופש הגדול רק חשבתי עליו ועד שראיתי אותו ביום הראשון ללימודים לא התחשק לי עליו .

אני לא יכולה להגיד שאני לא מושכת .. אני ילדה מתולתלת ( שיער שחור ) , עיניים חומות בהירות וגוף מושלם , זה מה שאומרים .

לפעמים יש לי בעיה עם השיער ורק מי שיש לו שיער תלתלים יכול להבין את זה כמוני .

 

אז נחזור לעניינו :

אני מאוד רוצה חבר . אין לנו הרבה ילדים חתיכים בשכבה ואני לא אחת כזאת שיוצאת למועדונים . אני כן יוצאת לגינות עם כל השכבה אבל אין הרבה חתיכים . בעצם , יש הרבה חתיכים , אבל לצערי הם ערסים . אם הם לא היו ככה לא הייתי יודעת במי לבחור . הערסים פשוט לא שמים עלינו , הפשוטים .

אני כבר לא מאוהבת במי שהייתי . הוא מאוד מקובל והוא כבר יצא לי מהחיים . בכיתי המון ממנו והוא בכלל לא יודע שאני אוהבת או מחבבת אותו , אני לפעמים מדברת איתו אבל הוא מדבר גם עם מלא בנות יותר יפות ממני , זה בטוח .

כמו שאמרתי, אני בכיתי ממנו . הוא יצא לי מהחיים רק בבכי . השלמתי על זה שהוא לא ישים עלי בחיים ואין מצב שיהיה בינינו משהו גם אם הייתי רוצה .

 

יש לי חברה טובה שאיתו בכיתה והיא אומרת לי שהוא לא אוהב אף אחת . אני מאמינה לה . הוא לא שם על אף אחת שאפשר לומר שהוא אוהב אותה  .

כל יום שאני הולכת לבית הספר , זה מרגש בשבילי , לראות אותו עם כל הבנות סביבו או כל הבנים סביבו , הוא לא ערס . אני מאוד ביישנית ואני מדברת איתו המון באי סי ( מתי שהוא מחובר , שזה לא הרבה פעמים ) .

הרבה בנות יודעות שאני אוהבת אותו והם מנסות לעשות איתו משהו , אבל הוא לא מראה סימן וזה ממש עצוב :(

 

עכשיו הבנתי שהחיים שלי זה פשוט הוא . בלעדיו ? החיים שלי לא היו כל כך טובים , כל כך עם חשק לקום בבוקר לבית הספר , עם הרבה רגשות .

בלעדיו ? החיים שלי היו משעממים .

 

אבל אין לי אותו , ואני עצובה , אני יותר מאוכזבת , ממנו .

מזה שהוא לא בא אלי ויוזם שיחות .

אולי הוא לא אוהב אותי בכלל , או מחבב .

אני לא יכולה להאשים אותו .

 

כל החיים שלי אני אוהב בסתר .

עד שיבוא האחד , אם יבוא ..

נכתב על ידי , 18/10/2007 15:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




10.10.2007

פתחתי את הבלוג הזה כדי לספר לכם מה עובר עלי ואולי תעזרו לי :)

 

 

 

נכתב על ידי , 10/10/2007 15:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoyoosh =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Noyoosh =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)