לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  !manson

בן: 32

ICQ: 333072617 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

winne the slut


כן זה אחד הדברים הכי  מצחיקים  שראיתי בחיים שלי

מרוב שצחקתי לא הצלחתי לצלם את זה נורמלי

 !!!

***************************

!.באמת אחד הטובים .!

http://www.youtube.com/watch?v=iey28K916lM

 

זכויות שמורות לWAZANA

ולי על הצילום העקום.!

 

 

 

 

 

וניצן אל תחשבי על זה אפילו את לא מבינה כמה את חשובה לי ולעוד מלא אנשים

 

 

נכתב על ידי !manson , 26/2/2008 20:55  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אומנות.!


כן אני יושב פה עם WAZANA וניזכר ברגעים טובים של האומנות שלי

 

כל מיני דברים שעשיתי ...

לדוגמה אני המצאתי את

 SHOE POD..! 

 

או למשל אני צילמתי את זה ....

 

 

זאתי מרג'  מיתביישת בעצמה 

 

 

וגם עזרתי לאלמוג לדמיין שהוא  בדרגון בול Z 

 

**************************************************************************************

הפכנו פיל לזה...

 

 

 

ו האהוב

עליי

..............

חיברתי לשונות.

רעיון שלי .!

כיכובם של נועה וניצן...![

 

WAZANA אומר ....יש כבוד

וגם שניצל עם חומוס וקטשופ ומיונז.

 

נכתב על ידי !manson , 25/2/2008 22:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




החיים זה כמו שניצל

 

עם אין אתגר אז זה שניצל תירס

***************************

 

 

 

 

 

קיצר יש עוד בלוג  נאצה ששמו איציק וששון זה כבר ממש נהיה באופנה לרדת על אנשים בללא שם

 

 מי יודע אוליי בסוף אפילו היה אחד כזה  ברישימת הפעילים.....

 

בהצלחה לכל הפחדנים.

 

 

 

 

 

 

 

 

מי בה היום לצוללת.??

 

 

נכתב על ידי !manson , 22/2/2008 13:38  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,193
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!manson אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !manson ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)