לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is my world


cynicism, humor, writing, optimism. what ever

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

עיצוב חדש + עדכון מצב + תמונה


 

*התמונה סתם כי אהבתי אותה*

 

 עיצוב חדש ;)

 כי בא לי, כי משעמם לי

 כי אני חסרת חיים :\

 

 

 יא וול אללה. מחר יש לי מבחן במתמט' ולא הלכתי לבצפר כמעט שבוע

 ועכשיו זאת פעם ראשונה שאני שמחה ללכת למורה שלי

 כי היא עושה לי חזרה למבחן P:

 אבל אם רק היה לי את החומר למבחן אז היה בכלל כיף xD

 

 ובערב אני הולכת לתופרת D:

 סופסוף תופרים לי בגד חדש.

 והתופרת היא הכי מטומטמת בארץ,

 התקשרתי אליה כדי להודיע לה שאני באה אליה אז היא אומרת לי:

 "אני לא יודעת מתי אני יכולה, אני אתקשר אחרכך"

 אני: "את לא יכולה לבדוק ביומן או משהו?"

 היא: "טוב, אני אבדוק ואתקשר אחרכך"

 לפחות אני יודעת שזה יהיה היום. זה גם הישג D:

 

 וואליה איך אמא שלי משגעת אותי :O

 כל דקה היא מתקשרת: "איך את מרגישה?"

 אני: "לא טוב"

 היא: "תשתי תה"

 אני: "טוב"

 היא: "ביי"

 אני: "ביי"

 XD

 

 

נכתב על ידי , 11/2/2008 12:57  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון מצב + פוסטתמונות


   

 

יום רביעי אני וסשקה הלכנו לקניון אחרי בצפר

והתחלנו להצטלם בפאנקי פיש

[עד שהמוכרת נדבקה אלינו ואז כבר לא יכולנו להצטלם :\]

 

סשקה במדרגות

 

כובע סקסי ארגגג

 

קשת חמודה [בעעע]

 

קשת מכוערת

 

חוטיני = סקס.

 

קשת חמודה [קניתי אותה P:]

 

איזה כובע חמוד *-*

 

 

אהבתי תשרשרת

 

cute :)

 

אווו.. איזה עיניים

 

 

 

 

 

ביום שישי אני מישל סשקה ואלמוג יצאנו החוצה...

אומאגד איזה צחוקים היה!

בהתחלה אני וסשקה רצינו לשבת על הנדנדות..

אבל הם לא היו שם.! הם נעלמו :O חחח

אז ישבנו על העיפרון [אל תנסו אפילו להבין XD]

ואז ראינו את מישל ואלמוג אז ברחנו להם...

הלכנו מאחורי הבניין והם לא ראו שהלכנו אז הם המשיכו ללכת

ואז חזרנו ישבנו על העיפרון.. ומישל ואלמוג עדיין לא רואים אותנו...

הם מסתכלים עלינו ולא רואים אותנו

אחר כך הם התחילו להתקדם ואחר כך הם כבר קלטו אותנו..

ואז מישל שם את מוטי בפלא [גם את זה אל תנסו להבין.. חחחח]

הקיצר אחרכך הלכנו לאלמוג והוא הוציא קולה... אהה וגם את דביר (אחשלו)

ואז דביר התחיל לדבר על הישרדות ועל עצים ובננות חחח

שתינו קצת מהקולה ואז דביר חזר הביתה...

אז אני וסשקה לקחנו תקולה וברחנו

עד שמישל קלט שברחנו והוא שם כזה טיל.. עוד שניה העיף אותי

אוףףף... הוא לקח לי את הקולה :(

אחרכך באו עוד שתי בנים שאין לי מושג איך קוראים להם

טוב קיצר חזרתי הלעתי לישון סביבות 12

ועוד הייתה לי תחרות למחרת... איזה סתומה אני

כמעט כל התחרות ישנתי... חחחח

ועוד באנו לתחרות ב 12 והתחרתי ב 6

יא וול אללה.. איך התעייפתי.. הייתי על סף התאבדות!

ועוד איזה ילדה אחת זרקה אלה וזה פגע בגב שלי...

וואליה עוד שניה הורדתי לה תראש!

וגם קיבלתי מלא מכות ברגליים.. וגם ככה אני חולה

אבל בסוף זכיתי מקום 3 :)

זה נחמד בהתחשב בזה שאני חולה

אחר כך המאמנת אמרה לאמא שלי שצריך לתפור גרביונים

[אני יודעת שאפשר לקנות אבל לא משנה לא תבינו]

בקיצור אמא שלי פירשה את זה לא נכון והיא תופרת לי בגד חדש [כולל גרביון]

אווווו ייה... זה הולך להיות מזה יפה P:

והיא גם הסכימה לי לא ללכת היום לבצפר חחח..

איזה אמא חמודה יש לי

 

 

וואי איזה חפירה...

 

 

 

נכתב על ידי , 10/2/2008 10:05  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטתמונות


 

נמחק לי הפוסט הקודם ואין לי כוח לשים את כל התמונות מחדש

אז שמתי רק 3 -

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 4/2/2008 15:48  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,717

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™miss.famous אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™miss.famous ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)