לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is my world


cynicism, humor, writing, optimism. what ever

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

תמונותתתתת


 

בחייאת אמאשכם

תגיבו למטה D:

 

 

נכתב על ידי , 30/3/2008 07:25  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטתמונותתתתתת




אין לי כוח לכל מיני הקדמות מפגרות...

אז    קודם כל קיבלנו כמה ציונים

ואני כלכך גאה בעצמי אני ברור שאני יפרסם פה P:

לשון - 82

היסטוריה - 93

ביולוגיה - 92

אנגלית - 77

מתמטיקה - 73

פיזיקה - 100 [יאיייי!]

 

וגם בחרנו את המגמות של שנה הבאה

ואני בחרתי את המסלול העיוני כי יש פחות עומס

אז בחרתי

קולנוע

פסיכולוגיה

ביולוגיה

ורוסית

חחח איזה מאגניבה אני [not]

 

 

והייתי היום בשוק הנה מה שקניתי P:

משקפיים

3 חולצות

2 שרשראות

ותיק [אתמול]

איזה כיףףף



טוב הנה התמונות מאתמול כשחזרנו מהבצפר

[תעבירו את העכבר על התמונה להסבר]


סשקה ונוי

אני  P:

תמונה מטרידה XD

סשקה מסדרת את השיער D:

סופרוומן ומטאטא הקסמים XD

גן עדן לחיות :)

סשקה עם הפיס [שוב] ונוי מביאה לי חצי שקל XD

סשקה נוי סוכריה והעטיפה שלה D:

סשקה נמשכת לעמודים :/

הניסיון שלי לטפס על עץ. אל תשאלו למה :O

כמה אהבה P;

היה קצת רוח D:

סוג של תמונה אומנותית

השיער של נוי מסתיר את סשקה ואני ניראת כמו ברווז

סשקה נמשכת גם לעצים XD

וגם אליי :O

ניסתי להסביר לה שזה לא הביתה שלה...
סשקה מנסה לפרוץ למתנס למרות שהוא פתוח XD

 

טוב אין לי כוח לעלות עוד תמונות למרות שיש מלא

 

אנוש 3>

 

נכתב על ידי , 27/3/2008 18:28  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטתמונות מפורים


 

היי מאן !#

 

רק חזרתי הביתה וכבר אני מעלה את התמונות

חחח.. איזה מהירה אני P:

[האיכות נהרסה בהקטנה :/]

 

אני סשקה נוי המורה קרן תמרה ושושי

 

 סשקה ואני

 

סשקה ואור [מה עובר עליהם?]

 

אימו XD

 

סשקה

 

אממ.. תמונה מוזרה :/ צונזר לטובתכם

 

גם זה D:

 

אווה ואני

 

אור וסשקה

 

פאה סקסית

 

יאללה אני חייבת לזוז

 

בייוש 3>

 

נכתב על ידי , 19/3/2008 15:05  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,717

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™miss.famous אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™miss.famous ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)