לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just me.. and my life



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

העולם התחרפן!!....?? TT_TT


אנשים..!? חזרתי לחיים?? D:

אני יודעת שלא עידכנתי איזה חודשיים, אבל אכן עמוס פה.. מלא שיעורים, עבודות, לתרגם..

מלא עבודה.. TT_TT.. טחח.. דאמיט.. אכן קרו המון דברים מאז שעדכנתי..

 

דבר ראשון? זוכרים אותה:

Erin J Harris??

זו ארין.. אחת הראשונות שהכרתי פה,

אוטאקויית, טובה ביפנית,

לומדת ביפנית רמה 2,

וחברה טובה.. חוץ מדבר אחד שמפריע לי..

 

היא מאוהבת בי.

בעיקרון אינלי שום בעייה נגד הומואים ולסביות! להיפך, בדרך כלל אני ממש לטובתם,

אבל קצת מציק לי שחברה שלי, מאוהבת בי, ומחבקת אותי כל הזמן, ומציאה לי לצאת לדייטים,

ונדבקת, ואומרת לי שאני סקסית לדעתה. (טוב.. לא לי.. בעיקרון היא מאוהבת גם באחות שלי, והיא אמרה לה את זה,

אבל היא חושבת את זה גם עליי.. היא אמרה את זה פעם..)

 

חוצמזה, מאז שבאתי לפה, הבנים הכי מוזרים בבצפר מתחילים איתי.. כאילו,

אני לא רגילה לזה בכלל, הייתי עם שחף מכיתה ד' עד שנה שעברה, אז אני לא מבינה,

כי בחיים שלי זה לא קרה לי.. O_o

בהתחלה ההודי ההוא, אחר כך הידיד השני, ועכשיו איזה הולנדי חש ערס שמנסה לחבק אותי כל 5 דקות.. TT_TT

.....

 

אבל לפי מה שהבנתי, מותר לו לצאת עם בנות רק בגיל 16.. אז עוד אולי יש תקווה.. >___<

בכל מקרה,

בעוד 8 ימים (ביום שישי ה-18) יש לנו טיול ענק,

ללאס וגאס, ולדיסנילנד, ולסי וורלד, ול-לגולנד ועוד כמה דברים יפים.. :]

....

 

וגם, קניתי MP3 חדש. ובשפות יש גם עברית D:

נכתב על ידי , 10/12/2009 02:24  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק אני.. והחיים שלי :] ב-27/12/2009 23:46
 





6,317

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אני.. והחיים שלי :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אני.. והחיים שלי :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)