לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 225334041 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009


אז פוסט, הא?

לא ממש יודעת מאיפה להתחיל,אל יאללה נזרום~

כל התקופה האחרונה נורא מבלבת אותי..

גם כל הקטע שלהמגמות שאני לא יודעת מה לעשות..

וגם כל הקטע של אנשים וכאלה.

שתכלס, עכשיו זה בערך הזמן שיוצא שכל אחד מוצא לעצמו את הכמה אנשים

שהוא איתם וכיפ לו איתם וכאלה..

וכל אחד מוצא את המקום שלו ומתחיל להיות יותר רגוע בכיתה הזאת..

מה שטוב אבל אני לא חושבת שאני מצליחה למצוא את המקום שלי..

ולא בקטע של בוהובוהו >< בקטע שאני מרגיה שזה כן חסר לי המקום הזה..

כי נמאס לי כבר להילחם על המקום שלי.

כי זה פשוט דורש ממני אנרגיות שאין לי..

בכללי בזמן האחרון אין לי זמן לנוח..

למרות שאני מעדיפה ככה.. כי זה דברים שאני אוהבת P:

אבל זה עדיין מעייף..

ואין לי זמן לבצפר בשיט ><

ודווקא עכשיו שזה חשוב לי..

 

חזרתי להיות בקשר עם שתי בנות מהישוב..

שזה נחמד בסך הכל..

כי אני מתה עליהן 33>

וגם זה כיף להתנת לכמה שעות כל פעם..

 

 

נסט 3> מזל טוב בייבי D:

(מחרתיים)

פשוט סביר להניח שאני לא יעדכן עודפעם ד אז או אחרי ><

נכתב על ידי , 15/2/2009 19:11  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,968

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיר החופרת [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיר החופרת [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)