לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it’’s hart to belive


אתי כימעט 13 יוהנה ז'בוטיסקי 2 אחיות מטורופות~~~!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


אוקיי פתחתי בלוג חדש..

 

אני מנסה לעצב אות הכי יפה שאפשר אני לא בידיוק מנוסה XD

חח

 תגידו לי מה את חושהים על הבלג אני אנסה לעדכן אותו מידי פעם אבל בנייתתיים זה מה שהצלחתי ...

נכתב על ידי , 11/10/2007 16:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-_אתיק-_** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -_אתיק-_** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)