לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MY BLOG > MY LIFE



Avatarכינוי:  Funky Girl =P

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

תשובות לשאלון השבועי


מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת מתעוררת?
פותחת עייניםם!
מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת פותחת את המחשב?
מתחברת לאייסי P;

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת שומעת שיר שאת אוהבת?
שרה אותוו (:

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת חוזרת הביתה אחרי הלימודים או העבודה?
זורקת את התיק על הרצפה D:

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת מקבלת ספר?
זורקת לפחח! סתםם.. דוחפת איפשהו בארוןן ^__^

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת רואה משהו שאת רוצה בחנות?
בודקת כמה הוא עולה I:

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת שומעת על אוכל?
מממ.. לא 'דעתת! לא משהו מיוחדד XD

מה המקום הראשון שאת הולכת אליו כשאת יוצאת מהבית?
מזתומרתת?! כל פעם למקום אחרר P:

מה הדבר האחרון שאת עושה לפני שאת נרדמת?
מצחצחת שינייםם ^__^

נכתב על ידי Funky Girl =P , 12/10/2007 14:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההליכה שעשתה לי טרואמה לכל החייםם!


בפוסט הקודם הזכרתי שיש לנו היום הליכה כל הבצפר לכבוד 75 לאבן יהודה או משהו כזהה.. אז ליידע אתכם שזו הייתה הכי מעצבנת והיא עשתה לי טרואמה לכל החייםם! אזז לפני ההליכה היה טקסס, איך אפשר בליי?! //=

ות'אמת לא אכפת לי שיהיו טקסיםם  ^__^   (כל עוד אני לא צריכה לשבת על הרצפה בשמש והראש מועצה החופר שלנו נמצאא!) הקיצור הטקסס לא היה הצלחהה..P;

ואז התחלנו בהליכהה. אוקיי אני מודה שהיה טיפה כיף בגלל שהלכנו כל השכבה ביחד וזהה, אבלל הרגשתי שאני עולה באשש! היה הכי הכי חם שאפשרר I:

ואז פתאם, שנייה לפני שעמדתי להתעלף, המורה שלי אמרה שעושים הספקהה. הייתי כל כך מאושרתת D:

אז כל השכבה התיישבה ופתאם אני רואה מולנו שני זקנים בני 90+ שרוצים להסביר לנו על הבארות מים או משהו כזהה.. ופתאם חזרה לי התחושה שאני עומדת להתעלףף //=

אחרי משהו כמו חצי שעה שהם דברו (וחשבו שמשהו מקשיב להם) קמנו והמשכנו ללכת. כולם כ"כ סבלוו! תחשבו מזה ללכת בקרוב ל-40 מעלות כשהשמש יושבת לך על הראש ויש עוד ת'ילדים המשועממים ששריםם "יש לי שיר שמעצבן אנשיםם"!

ואז הגענו לרחבה של דשא רטוב עם מלא צלל   ^__^  במקום המושלמם הזה אכלנוו ועשינו הפסקה של מלא זמןן.. D=

המשכנו ללכת עד שהגענו סופסוף לבצפרר. אז בכיתה (עם המזגןן O;) המורה שלי חילקה לנו תעודות על זה שהשתתפנו בהליכהה. היא אמרה לנו שנראה ת'תעודות האלה לנכדים שלנו שנמזגר את זה בעץ מהגוני עם זכוכית מיוחדת- היא פשוט חיה בסרטטט! ודרך אגב מי שזה מעניין אותו אמרתי לאריאל לאא! אבל הכל סבבהה.. נשארנו ידידיםם D;

טוב היום יש מסיבהה לליאורר, מקווה שיהיה שווה! אני יעדכן אתכםם (:

 

שירהה P;

נכתב על ידי Funky Girl =P , 12/10/2007 13:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אזז היום, כרגיל נשארתי במיטה עד 8:30 כי למי יש כוח לבית ספרר?!

עד שבשעה טובהה קמתי התלבשתי ואז הגעתי לחלק הכי ארוך של הבוקר המבאס הזה, לסדר את השיערר!

זה לא שיש שיער בעייתי או משהו אבל במקרה אתמול קניתי חבילה של איזה עשרים ומשהו סיכות שחורות ואיכשהו יצא שבמשך עשר דקות סידרתי 12 מהן על הראש שליי (:

ומה יכול להמשיך הכי טוב את הבוקר המושלםם הזה? שעתיים שלמות של תנ"ך והסטוריהה //=

פתאם שמעתי ת'צלצול להפסקה והייתי הבנאדם הכי מאושר על כדור הארץץ D;

בסוף ההפסקה אריאל, ידיד שלי הביא לי איזה פתק שהיה כתוב בו אם אני רוצה להיות חברה שלו. אז אריאל הוא חמוד וכל זהה.. אבל תאמינו לי שאני יודעת מזה להיות חברה שלוו! בעקרון אני מחזירה לו תשובה מחר וכנראה שהיא תהיה- לא.

כשחזרתי הביתהה לא היה שומדבר מענייןן, ש ג ר ה   I:

אז אח שלי הלך לצופיםם.. הייתי לבד בביתת.. עד שאמא שלי באהה והלכנו לדודהה שליי..

היום מסתכם בזה שאני כותבת אליכם בעשר בלילה עם החלוק הורוד שלי עומדת להרדם בישיבה ויש לי עוד מלא דברים לעשותת חוצמזה שמחר במקום יום לימודים יש לנו הליכה. טוב זה דיי ברור שזה עדיף על לימודים (כל דבר עדיף על לימודים), אבלל.. כמה אפשר להתעלל בנוו??

 

מקווה שלכם יהיה לילה טוב בניגוד אליי!

                                                             שירהה .

 

 

 

  

נכתב על ידי Funky Girl =P , 11/10/2007 21:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFunky Girl =P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Funky Girl =P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)