לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ארטיק עיר וירטואלית

עיר וירטואלית ענקית!

כינוי:  שירוצ'יlove

בת: 27



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

הבית של מעין


הבית של מעין

 

שמי: מעין

הגיל שלי: 24

אני:

העבודה שלי: ג'ודוקא

מין: נקבה

פנויה ומחפשת חבר!

גרה בוילה ברחוב המעיין.

תאריך לידה: 19.10.83

ה שלי:

-מכתב ממנהלת העיר:

היי טלטול, ברוכה הבאה, שיהיה לך בכיף!!!

מצורפת מתנה:

ה שלי: 1,000 ארטיקים

הדברים שלי:

דרכון-

המשפחה שלי:

נכתב על ידי שירוצ'יlove , 19/10/2007 17:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדרים ובתים!


פה יש חדרים ובתים למיניהם!

כאן אתם יכולים לקנות את החדרים או הבתים בהם תגורו.

בתים- 1,000 ארטיקים.

 

חדרים- 500 ארטיקים.

נכתב על ידי שירוצ'יlove , 19/10/2007 16:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חנות תיקים


זוהי חנות התיקים.

יש פה תיקים,

מכל הסוגים ומכל המינים.

תיקים לבית ספר, למעריצים,

וגם סתם תיקים.

כל תיק יעלה לכם 100 ארטיקים.

אלה התיקים:

 

תהנו!

נכתב על ידי שירוצ'יlove , 13/10/2007 08:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

375
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירוצ'יlove אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירוצ'יlove ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)