לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רחוק מהכול ומכולם :)



Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 332912879 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008


היי שובבב :)

 

הלוו לכם.. מה קורה אצלכםם ? זנחתי מאוד בזמן האחרווןן אני פשוט בישראאל ואין לי מחשב אצלליי..

עכשיו דוד שלי פה לסופ"ש והוא הציל אותי לבינתיים עם המחשב נייד שלוו :P

אז מה יש לי לספר ללכםם ?

אממ בארץ הכול כרגיל כזה.. הכול בניחה.. חחח אולי אני יחזור לעבוד מתחיל לשעמם בבית

וצריך כסף כי לטיפשה שלי ויקי יש יומולדת בקרוב וצריך לקנות לה משו..

אממ מה אפשר לקנות לה ? ויק .. יש לי כבר רעיון אחדדד :P חכי חכי ליומולדת שלךךך !! חחח

ראיתי תחברות שלי שמזה התגעגעתי אליהןןן ומה זה כייף לי איתן כול הזמן הזה..

ראיתי את ההאקס שלייי.. ומסתבר שלא התגברתי אליווו..

אז לכול שמי שאומר שהזמן הוא התרופה הכי טובה  אני מקווה באמתת..

למרות שאין מה לעשות וחובה להתגבר על העברררר..

טוב ברפפ אני לא יתחיל לחשוב על דברים רעיייםם העיקר שטווובבב..

אני מאוד מאוד נהנה לראות את חברות שלי סובלות חחח..

הן בבצפר ואני בבית.. ישנהה.. כהרגליי :P

 

טובב יצא לי לפני שבוע בערך לצאת עםך הבנות שלי אז קבלו כמה תמונות מהערב שהיה

התמונות לא משו אבל למי אכפת שנהניייםםם ?!

 

 




















 

 


צוותת אוכלות התותיםםם :)

 







 

נשתמעעעעעע :)

 

נכתב על ידי , 31/1/2008 23:35  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,024
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyou know i'm no good אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על you know i'm no good ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)