לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

One Of those Girls.


"מכל האהבות שיש לחלום ביקשתי לי אותך האם תשמע קולי קורא לך, האם תדע? האם תזכור שתיקות יפות את לחשת קולך את מגע ידך."

כינוי:  נושה love נושי

בת: 34

ICQ: 497313303 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

לנושי היקר


נושי השיר הזה מוקדש לך:

 

"יש לי מקום בלב רק בשבילך,
אם אותה האהבה, רוצה רק אותך..
חלפו לילות ,חלפו גם ימים,
ולי נשארו רק געגועים,

אני אוהבת אותך, וחושבת רק עלייך ,
בעיניים עצומות, רואה שוב את פנייך ,
חולמת.. עליך בלילות , רואה את דמותך ,
רוצה להיות שלך ..

פיזמון:
אתה תשאר תמיד בליבי :)
גם כשאתה רחוק..
תמיד אשאר איתך לצידך ,
לעולם לא אשכח , את זאת ..
את זאת האהבה.


גם אם תלך , ולא תחזור מהר ,
עלייך לא אוותר , אתה אחד ולא אחר
בשנתי אתה מופיע כמו מלאך
אוהבת אותך , רוצה אותך כל כך ..


פיזמון:
אתה תשאר תמיד בליבי :)
גם כשאתה רחוק...
תמיד אשאר איתך לצידך
לעולם לא אשכח , את זאת ..
את זאת האהבה.

יש לי מקום בלב רק בשבילך ,
עם אותה אהבה , רוצה רק אותך ..

                                                                 שלך באהבה אשתך נושה


נכתב על ידי נושה love נושי , 28/1/2008 00:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חבר'ה מצטערת


חבר'ה אני ממש ממש ממש מצטערת שלא עידכנתי את הבלוג שלי

פשוט היה לי הרבה מאוד מה לעשות ולא היה לי זמן אז לא עידכנתי

אבל אני מבטיחה לכם שהחודש אני יעדכן אותו כמה שיותר הרבה

ותגיבו אל תיהיה מנייאקים

חולעלייכם המון המון המון

נכתב על ידי נושה love נושי , 28/1/2008 00:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לשכת גיוס


איזה באסה אני צריכה להיות ב-23,1.2008 בלשכת גיוס

איזה מבאס זה ס'עעעעעעעעמממממממקקקקקקקק

אנשנושים בבקשה תגידו לי מה לעשות

אני לא רוצה להתגייס ואני חייבת מה עושים

בבקשה עזרו לי אני חייבת חייבת חייבת עזרה

אוףףףףףףףףףףףףףףףףףף

וחוץ מיזה זה למבחנים

רוצים לעשות לי מבחנים שם

כל מי שרוצה לייעץ לי שיגיב לי

חולעלייכם מואהההההההההה

 

נכתב על ידי נושה love נושי , 16/1/2008 23:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

182

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנושה love נושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נושה love נושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)