לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

What Separates Me From You


Shape your world, or someone else will

Avatarכינוי:  Mr. Mayhem

בן: 32

MSN:  Facebook/Twiter/YouTube/devientART - Below



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2014

היום ה-30


 


אני לא מצליח להאמין לזה ושלא לדבר על לעכל...


השבוע יעבור חודש מאז שהלכת. 


אני עובר כאן על פוסטים ישנים ורואה שהמון מהם בעצם מדברים עלייך.


לא היה לי קל איתך אבל כל מה שעברנו יחד, היה לטובה, היו לי 22 שנים איתך אך זה לא היה מספיק. 


 


 





זה לא הוגן שמבינים את הערך האמיתי של כל דבר דווקא ברגע שהוא נשמט מידך.
זה כבר סופ"ש רביעי וחג ראשון בלעדייך וה"חליפה של האיומים" שוכבת בארון ואני יודע שמכאן אני ממשיך לבד..
אבא, החור שהשארת הוא עצום מכדי למלא. כמה אני אוהב אותך ומתגעגע. אני לא חושב שהספקתי להגיד לך הכל אבל אני מקווה שאתה יודע. כבר נחנקתי מכל המילים האפשריות. עייפתי מכל מה שעובר לי בראש. 



אבא.
כתבתי לך שיר.

עוד לפני שכל זה קרה, עוד שהיית בביה"ח. מונשם. מורדם. במצב הסטטי הזה. 

לא יצא לך אפילו לשמוע. כל הדברים שלא תזכה לראות..

אתה לא תראה את הנכדה החדשה.
אתה לא תהיה בבת ובני המצווה של הנכדים שלך. 

אתה לא תעמוד לצידי כשאתחתן.

אתה לא תכיר את אישתי. 

אתה לא תכיר את הילדים שלי..


ביום חמישי אנחנו נעלה לקבר ונגלה את המצבה שלך. הזאת עם כל התארים "אחינו, דודנו, אבינו וסבינו". 





הלילה, אני שוב אשים את ראשי על הכר, אעצום את עיניי ואקווה שאתעורר למציאות אחרת, מציאות שאתה עדיין חי ונושם, על שתי רגלייך..


אני יודע שכל זה לא יקרה ואני כלכך מבולבל כרגע. 

אני מקווה שאני אצליח ללכת בכיוון הנכון.

 






להתראות.









  




 

נכתב על ידי Mr. Mayhem , 7/6/2014 19:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Black Spider ב-2/1/2017 04:27
 





11,860
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr. Mayhem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr. Mayhem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)