לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עיר וירטואלית כוכבים


עיר ווירטואלית מגניבה ושווה להרשמה

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 490528513 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008


 

>שלום אני המהנהלת מרי ג'ון ואני עושה פעילות כל דמות רושמת בפוסט את המתנה שהוא רוצה להביא ואנו הורחים החלפות לא חובה מי שלא רוצה והמתנות לא עולות כסף

 

 

שם הנותן

1.מרי ג'ון

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

המתנות

 

1.מתנה של מרי 

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. 

נכתב על ידי , 31/3/2008 17:45  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסיבת תחפושות בעיר!


ששלוםםם לכוווולם!!! אז ככה, יש היום מסיבת תחפושות בעיר, וכל אחד יצטרך לבוא עם תחפושת סבבה?

*מי שלא רשום לעיר, מוזמן להרשם *

אז...

ברוכים הבאים למסיבת התחפושות לכבוד פורים!

*כל אחד ח-י-ב לבוא בתחפושת!*

למי שעוד לא קנה תחפושת, לא צריך להזמין בעמוד ההזמנות, אלא יכול לרשום לי את מס הבגד שהוא רוצה מחנות התחפושות, עם ההרשמה שלו לעיר=]

 

אז הנה התחפושות שיש בחנות התחפושות:

סוג 1 - 100 ש"ח

 

 

1

2

 

3

 

4

5.

 

 

6.

7.

 

8.

9.

 

סוג 2 - 80  ש"ח

1. Let your Usuki create brilliant masterpieces with a lovely artist outfit.  Set includes water colours and miniature paint brush that really works! צייר/ציירת

2.  תינוקת

3.  צפרדע

4.  סופרמנית

5.  מלכת היופי

6.  שלגייה

7.  בילבי

8.  שחקנית טניס

9.  דייג

10.  מלאכית

11. Make your other Usukis roar with laughter using this very silly clown suit. ליצן

12. Keep your Neogarden green with this handy gardening set. גנן

13. Your Usuki will be whizzing all over the water with this great water skiing set. גולש/ת בים

14.  ילדת הוואי

15. גולש/ת סקי

16.  שודד ים

17.  האדם הקדמון 

 

והנה האוכל שיהיה במסיבה: *כל אחד יבחר אחד מכל נושא אוכל*

לחמים:

1.  2.  3. 4.

 

סלטים:

1.  2.  3.    4.

 

מרקים:

1.  2.cereal13io8ar.gif 3. 4.

 

מנה עיקרית: 1.   2.  3.    4.  5.Amazing... a perfectly safe-to-ingest meal from Meridell. Savour its turkey goodness!  6. 

7. 8. 9. 10.foogarlickabob2cr.gif 11. 12. 

 

קינוחים: 1. 2.28dd.gif 3. 4.

 

שתיה! :

 

שתיה רגילה:

1. 2.  3. 4. 5. 6.7.

 

שתיה עם אלכוהול:

1. 2. 3.  4.

 

כל מי שרוצה להרשם שיכתוב לי בתגובות:

שמי בעיר:

אני אוכלת:

לחם מס'-

סלט מס'-

מרק מס'-

מנה עיקרית מס'-

קינוח מס'-

שתיה: רגילה או עם אלכוהול : מס'-

אני באה בתחפושת: סוג 1 או סוג 2. מס':

זהו ^^ ותירשמו=]

מותר לבוא גם בזוגות! =]

ולא לשכוח שהיום מזמינים משכורת!!!

נכתב על ידי , 21/3/2008 11:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבית של נופר


ברוכים הבאים לבית של נופר!

שם: מורן

שם הדמות: נופר

גיל: 20

 

אני גרה בשכונה הזאת:

 

הבית שלי:

 

 

הבנק שלי:

הכסף שיש לי:

 5000 ש"ח

עבודה:מעצבת אופנה

משכורת:  900 ש"ח

 

 

 

ילדים וחיות:

_____________________________ _________________________ _______________ ________

 

 

החפצים שלי :

_________________________

___________________

____________

 ____

 

לימודים ומנויים:

_________________________

____________________

 _______________

_________

 

 

הייתי שם:

_____________________

________________

__________

 _____

 

מתנות שקיבלתי: ממנהלות העיר חני מרי ג'ון ויובל

 ממנהלות העיר חני מרי ג'ון ויובל

תיבת הדואר שלי:

 

מכתב מחני מרי ג'ון ויובל מנהלות העיר:

ברוכים הבאים לעיר שלנו!

 אנחנו מקוות שתהנו ותיהיו פעילות!

 

מצורפת מתנה:

 

 

נכתב על ידי , 19/3/2008 12:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,406

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות העיר כוכבים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות העיר כוכבים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)