לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עוד בלוג נורמטיבי של אחת לא כל כך נורמטיבית :)



Avatarכינוי:  שאנטי.

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

פעם חלמתי ועכשיו זה מתגשם


חלמתי פעם על זה שיהיה לי כיף עם החבר'ה בגרעין.

שהעניינים יהפכו להיות סבבה עוד פעם...

שתהיה תקופה טובה שאני כן ארצה לזכור, בלי ריבים!

עם הרבה צחוקים וחיוכים וזיכרונות נעימים כאלו. והנה זה קורה. סוף סוף למדנו להיות פחות קטנוניים...אנשים בדירה עדיין מעצבנים אבל פחות,

ואנחנו כמעט ולא מסוכסכים...כמובן שתמיד יהיו ריבים כי אנשים שונים ביותר יחד זה באמת קשה לחיות ככה, אבל מסתדרים איכשהו......

חלמתי פעם, על אהבה. על חבר שיעזור לי לשכוח מהתקופות הרעות שעברתי.

שיהיה רומנטי ורגיש, אחראי ומיוחד,ילד טבע... וכן...גם חתיך...כן מה??אסור לפנטז???? ;) וזה הגיע...

גבר חלומותיי...שונה כל כך ממני, ועם זאת כל כך דומה. אני מאוהבת כמו שלא הייתי, שוכחת מהזבלים הדוחים שפגעו בי אחד אחרי השני.

הוא גורם לי להיות משוחררת ומאושרת, איתו אני מרגישה יפה ומוצלחת. הוא מוציא ממני את הטוב שבי, ועוזר לי לשים את הרע בצד.

איתו אני מסתכלת על הצדדים הטובים שבכל דבר, אני נחשפת לטבע הרבה יותר מקרוב...למשל...ישנתי איתו בים פעמיים,

וגם טיילתי איתו בשדות ובמטעים ובכללי בכל פינה במושב...

והרומנטיקה הזו, עושה לי טוב. החל מקטיף פרחים רומנטי בקדמה, פרחים מיובשים על המיטה ונרות בכל החדר ותמונה מוגדלת שלנו ודובי גדול, 

לילות שהוא ישן אצלי ומפנק במסאג' עד שאני נרדמת, פותח לי דלתות כמו ג'נטלמן אמיתי, ומפתיע אותי עם זר פרחים באמצע השנת צהריים הנעימה.

האור שלי חוזר לחיים שלי ולעיניים שלי.

עד שהתייאשתי מגברים ואיבדתי את הרצון והאמונה לאהבה ובאהבה, מצאתי אותה.

תודה על שאתה קיים גבר שלי.

אני מאחלת לנו עוד המוווווווון רגעים מקסימים ומיוחדים ביחד. תודה.

 

אני אוהבת אותך בובון.

 

נכתב על ידי שאנטי. , 27/4/2012 01:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשאנטי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שאנטי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)