לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!!Save the world!!! kill yourself today


..Shut up !!! i need to concentrate on doing nothing

Avatarכינוי:  !!!Give me my vans back or i`ll kill U

בת: 28

ICQ: 447624453 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

סוגרת את הבלוג.


 

 

 

 

 

סוגרת, סופית.

לא כאילו למישהו יהיה אכפת מספיק להגיב.

הסגירה היא בגלל שאני רוצה בלוג אנונימי-

אני מרגישה יותר מדיי חשופה פה..

יותר מדיי אנשים שמכירים אותי ><"

סליחה אם למישהו אכפת והוא נפגע סO"

נכתב על ידי !!!Give me my vans back or i`ll kill U , 19/1/2008 23:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט סליחות ע-נ-ק-י!!!


טכנית, חזרתי בשביל להחליף אייקון. (יפה נכון??)

אבל, אם כבר נכנסתי אז למה לא לכתוב פוסט חדש?

אממ... לא מצאתי סיבה למה לא.

אז הנה, פוסט.

אין לי ממש מה לכתוב פה (קראו פוסט קודם לפרטים)..

אבל רציתי שתדעו שאני קצת חולה..

יש לי וירוס / הרעלת קיבה אין לי מושג מה זה.... OO"

כל היום כואב לי הבטן ואני מבלה שעות בשירותים... (לא רציתם לשמוע את זה.. הא?)

אני הכנתי לעצמי כמה כפתורים יפים מאוד,

אבל אני לא אשים פה כי כולכם, רודפי בצע שכמוכם- תגנבו אותם.

ועבדתי על הכפתורים האלה ה מ ו ן !!!!!

 

רק לחברות אני מראה אותם..!

 

אני מצטערת על האנשים הלא רודפי בצע (אם יש כאלה בכלל) שרצו לראות את הכפתורים האלה...

אבל אולי אני אשים בפוסט הבא בלי נדר.

אני שוב רוצה להתנצל. לא יודעת על מה, בלאט.

(אממ.. הנה על משהו- על שקיללתי למעלה)

אומרים שלאמר סליחה בלי כוונה, זה גם עוזר.

לא צריך לחכות ליום כיפור!!!!!

 

סליחות:

1. סליחה לאמא שלי שאני משגעת לה את השכל (לא שהיא משגעת אותי פחות..).

2. סליחה לרוני שאני מטרידה אותה בנוגע לטום.

3. סליחה על זה שאני קרצייה צינית.

4. סליחה על זה שלא באתי היום ואתמול לבית ספר.

5. סליחה על זה שאני מעצבנת אנשים בכוונה.

6. סליחה שאני צועקת על אנשים הרבה.

7. סליחה לחתול שלי שון שסילקתי אותו הבוקר מהחדר שלי כי הוא עשה קולות "מיאו" חזקים שהפריעו לי לישון.

8. סליחה שאני דיי נוטשת את הבלוג הזה.

9. סליחה שלא עשיתי פה עיצוב חדש.

10. סליחה שאני לא מחליפה לינקים עם אף אחד.

11. סליחה שאני לא שמה את הכפתורים ההם.

12. סליחה שאני פרנואידית.

13. סליחה שאני מאלצת אתכם לקרוא את ה*** הזה.

14. סליחה שאתם לא קוראים את זה כי זה משעמם.

15. סליחה אם ציפיתם למשהו יותר מעניין.

16. סליחה שאני שונאת חננות.

17. סליחה שאני אוהבת לרדת על חננות.

18. סליחה שאני מתאהבת רק באנשים יפים.

19. סליחה שאני שטחית.

20. סליחה שכבר הגענו למספר 20 ועדיין משעמם לכם.

21. והנה מספר 21...

22. ו22...

23. סליחה שאני כותבת שטויות בפוסטים בבלוג הזה.

24. סליחה שיש לי פרו בחינם למרות שלא עשיתי משהו מיוחד בשביל לקבל אותו (מאני מאני מאני).

25.

26. סליחה שכתבתי את הסמיילי ה'קול' למעלה למרות שהוא לא קשור.

27. סליחה שעוד 4 סליחות אני כבר מסיימת פה..

28. סליחה שאני צריכה ללכת עוד מעט.

29. סליחה שאני נוטשת.

30. סליחה שאני לפעמים מגעילה לאנשים.

31. סליחה שזה לא הסליחה האחרונה.

32. סליחה  שגם זה לא האחרון.

33. סליחה, פשוט סליחה על כל דבר רע שעשיתי בחיי, לכל אחד.

פשוט סליחה.

 

זהו, תודה לכל מי שקרא את זה.

אני מודה לכם מעומק לייבי ומבקשת סליחה, שוב.

 

מקווה שתחזרו כי אני לא עוזבת אתכם כל כך מהר...!!!!!

 

33333333333333333>

נכתב על ידי !!!Give me my vans back or i`ll kill U , 10/1/2008 14:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

577

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!!!Give me my vans back or i`ll kill U אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !!!Give me my vans back or i`ll kill U ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)