לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!!Save the world!!! kill yourself today


..Shut up !!! i need to concentrate on doing nothing

Avatarכינוי:  !!!Give me my vans back or i`ll kill U

בת: 28

ICQ: 447624453 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

עדכונון..


בזמן האחרון (משנה שעברה) לא עדכנתי...

נמאס לי מהפוסטים הקודמים- בגלל כל אחד יש סיבה משלו..

הבלוג הזה כל כך אבל כל כך וואנבי בלוג אישי.....!!!!

אני אמורה לספר פה דברים פאקינג אישיים,

אבל מה? אי אפשר; כי גולשיים פה כל כך הרבה אנשים שאני מכירה... סO"

את הסיפור אני בנתיים לא ממשיכה...

הוא דיי מפגר ><"

 

פתחתי בלוג סיפור-

http://www.israblog.co.il/515585

ואל תגידו שזה לא מספר סקסי... ^^

 

הבלוג? בלוג סיפור אימה.. אז פאקינג תיכנסו כבר!!!!!!!

 

נמשיך-

לגבי הבלוג הזה, אני לא יודעת אם אני אסגור- כנראה שלא.

אבל זה אומר פחות עדכונים ו... יותר תגובות (?) XDD

קוווווווווול  ~אהמאהמגזעיאהמאהמ~

אתם יודעים, אני אשמח אם תגיבו בבלוג סיפורים יותר מאשר פה..

בבקשה? ~פרצוףחמודביותר~

איאיאיאיאי חסר לכם להגיד לא... -.-

 

קיצר- אם אתם רוצים לדעת עוד משהו..

פאקינג תשאלו כי אני לא קוראת מחשבות...

 

יאללה.... ביי 333333 >

נכתב על ידי !!!Give me my vans back or i`ll kill U , 4/1/2008 18:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

577

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!!!Give me my vans back or i`ll kill U אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !!!Give me my vans back or i`ll kill U ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)