לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה המצב אנשיםם כנסו ! !


נושאים מחיי היום יום ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

סופ"ש הגיע שוב!


שלום לכולםםםםם מה קורה ???

טוב סוף השבוע מגיע וזה הזמן להשתחרר קצת ולצאת ככה לאיזה מסיבה טובה לפנים לנקות את הראש מכל מיני בלאגנים וסידורים ולהשתחרר קצת מהצבא ....

אז אני בשישי הזה כנראה יוצא לוולוט . . .  מהביקור הקצר שיצא לי להיות במקום נראה לי מקום סבבה . . . 

(יצא לי להיות שם איזה שעה בגלל חבר שהשתכר למוות חחח)

ספרו לי לאן אתן יוצאות השבוע אולי אני יצטרף אליכן :) 

ואם יש לכם הצעות למסיבות טובות יותר תגיבו אני ישמח לדעת ...

שבת שלום שיהיה ! ! ! 

נכתב על ידי , 18/10/2007 23:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבת שלוםםםם לכולםםםם


אלהן אנשים מה קורה סופ"ש הגיעעעע איזה כיףףף קצת שקט מהצבא מנוחהההה זמן לצאת להנות לכיףףף :)

השבת הזאת נראה לי ננוח קצת בבית בכל החגים האלו יצאתי כל כך הרבה שאני כבר מרושש אולי נעשה הפעם משהו קטן אולי סנוקר נראה . . .

טוב אנשים שיהיה לכם שבת שלום ואם בא לכם ספרו לי לאן אתם יוצאים ואם יש לכם המלצות ליציאה רגועה כזאת מחכה לתגובות שלכן

להתראות בנתיים ושבת שלום :)

נכתב על ידי , 12/10/2007 19:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב אין לי מושג מה הולך פה אז . . .


 
שלום לכולם זה הבלוג הראשון שלי בגלל זה העיצוב הוא יחסית עלוב אני עכשיו מתחיל ללמוד את הקטע הזה סתם כי משעמם 
אם מישהיא רוצה לעזור לי בלהרכיב את הבלוג הזה וללמד אותי אז בכיף שתצור קשר דרך האיסי או משהו תודה . . .
 יאלה אנשים כנסו תעזרו :)
נכתב על ידי , 12/10/2007 18:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 35

ICQ: 309353094 

תמונה




72
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברק-ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברק-ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)