לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייל בודד


זה לא חובה לשרת בצבא ההגנה לישראל - זה זכות!

כינוי:  משפ' זנדמן ז"ל.

בן: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

עלינו על ההר הכי גבוהה.


 

 

שכחו כבר את החיילים שעושים את הדברים האמתיים.

נולדתי למשפחה של שאיפות.

הגעתי לתחרויות בחו"ל.

הייתי ספורטאי מצטיין.

התגייסתי לצה"ל והפכתי לבורג במערכת.

עכשיו אני במסלול הכי קשה בצה"ל.

1.8 מהחיים אל הלא נודע ורק אז אולי אהיה לוחם.

נשאר לי רק עוד שנה.

ובלי שום קשר אני גם חובש.

מי היה מאמין.

 

 

ביום חמישי עלינו סיימו את הניווט האחרון ועלינו על המוכרבע (קרן הכרמל) - בעצם הר הכרמל...

"כולם לפתוח שעון, שעה הגעתם לכיפת ההר"...

ועשינו את זה תוך 50 דקות.

 

עד מתי? :)

 

אני שונא את המקום הזה.

למה אני? הייתי יכול להיות ג'ובניק...

לא? אני? אני כבר לא יודע מה אני יכול להיות...

הייתי כל כך הרבה.

 

תמונה מלמעלה - קרן הכרמל... אחד המקומות הכי גבוההים במדינתינו ->

 

נכתב על ידי משפ' זנדמן ז"ל. , 13/10/2007 11:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





86
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשפ' זנדמן ז"ל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משפ' זנדמן ז"ל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)