לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"Cause it's you and me.."


" and all of the people "


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

למה זה כואב? :/


אני לא מבינה למה זה כואב,

אני לא מבינה למה זה פוגע,

אני לא מבינה למה ואיך זה הצליח להגיע ללב שלי,

אני לא רוצה אותו, זה עבר לי ממנו,

זה הייה שבוע ועבר.

אבל למה כשאני שומעת שיש לו אחרת זה כואב?

למה כשאני שומעת שזה מישהי אחרת רע לי?

אני יודעת שאין לו אחרת,

אבל אני לא מבינה, בשניה ששמעתי את זה,

זה גרם לי לחנק עז בגרון, הרגשתי שאני עוד רגע בוכה,

אני באמת חשבתי שעבר לי ממנו, ואני עדיין חושבת ככה,

אבל אולי לא? כל מוזיקה שאני שומעת מזכירה לי אותו,

כל שיחה עם אנשים שמכירים אותו מזכירה לי אותו,

הכל מזכיר לי את החברים שלו ששואלים 'מה עם ..?', 'איך הולך עם ..?', 'אתם ביחד?'

המחשבות האלו עליו, כל הזמן אני חושבת עליו,

כל הזמן אני נזכרת בפגישה שלנו, בזה שהלכנו לצד,

למה כל כך כואב לי לשמוע שאתה עם אחרת? למה.

אני צריכה לשכוח אותו.

גם אם הוא עדיין הייה אוהב אותי, לא הייתי רוצה להיות איתו.

 

אז למה זה בכל זאת כואב?

נכתב על ידי me........ (: , 29/4/2008 20:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיוונה [= ב-13/5/2008 12:01
 



יומיים .


 

מושלם ><

 

ממ, שמתי לב,

שבאמת מתי שאני לא מדברת איתו, יש לי מצברוח טוב!

אני לא מתבאסת, והוא לא הורס לי את המצב רוח.

אז לפחות אני יודעת שיוצא לי משהו מזה.

עברו יומיים,

זה לא שאני לא חושבת עליו יותר,

וזה לא שאני לא אוהבת אותו יותר,

וגם אם אני מרגישה ככה, זה לא ככה באמת,

כי זה לא אותו דבר, אני צריכה לחכות, לראות מה קורה אחריי החופש,

לראות אם אני מריגשה חרא שאני לא מדברת איתו שהוא עובר ליידי.

לראות אם אני ירגיש מבואסת שהוא ידבר עם אחרת,

זה לא קשה לא לדבר איתו בחופש, בכלל לא.

נראה מה יהייה אחריי, כשאני אצטרך לראות אותו כל יום,

כשאני אצטרך לא להסתכל עליו, לא להחזיר מבטים.

אבל בדוגרי? טוב לי ככה, כבר יומיים שאני לא מבואסת.

יומיים שלמים, וואו, זה כיף. (:

 

( טפוטפו, שישאר ככה. )

 

............................................................................................................

 

הייתי היום בים, אחריי הצהרים, לקראת הערב.

וישבתי ברוח, על כיסא והסתכלתי על הים,

אני לא יודעת למה, אבל זה גרם לי להרגיש בצורך לחבר,

בצורך למישהו שיאהב אותי, ואני אותו.

בצורך למישהו שמתי שרע לי יחבק אותי וירגיע, יגיד שיהייה בסדר.

כל כך חסר לי...

זה לא שרע לי שאין לי חבר, ממש לא!

טוב לי, ואני שמחה, ואני יודעת שלא צריך חבר בשביל להרגיש שמחה,

אבל זה לא צריכה חבר, זה רוצה, אני כ"כ רוצה.

 

טוב זהו, אני לא אחפור יותר.

ביי ביצ'סס, תגיבווווווווו (:

 

 

הוו, ראיתם שבהתחלת הפוסט יש תמונה של אהובי? [=

ג'רארדיי כפרעליו D:

נכתב על ידי me........ (: , 23/4/2008 21:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיוונה [= ב-29/4/2008 14:20
 



אז מה? מסתבר שאופטימיות D:


זהו,

השיחה עם מיוצ'קע אתמול גרמה לי להבין,

שאם אני רוצה שיהייה טוב? אני צריכה להיות אופטימית.

בדוגרי? זה נכון,

תיהייה פסימי - ככה החיים שלך יראו,

תיהייה אופטימי - ככה החיים שלך יראו.

 

אז זהו.

מיוצ'קע - לחיי האופטימיות D:

 

......

 

דיברתי עם כמה אנשים על מה לעשות בקשר אליו,

והגעתי למסקנה < בעזרתם > שאני צריכה להפסיק לדבר איתו.

יכול להיות שזה יפגע בידידות, לא, לא יכול להיות, בטוח שזה יפגע,

כי זה לנתק קשר.

אבל אם זה יעזור לשכוח ממנו? לא אכפת לי לנסות.

 

.......

 

המצברוח שלי יחסית טוב..

מקווה שישאר ככה (:

 

 

 

נכתב על ידי me........ (: , 22/4/2008 22:19  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיוונה [= ב-22/4/2008 23:55
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  me........ (:

בת: 29

ICQ: 289966917 




2,590
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme........ (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me........ (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)