לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

=]..me




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


אוח!!!

    העייפות...

בכל יום שעובר,אני נהיית יותר עייפה...

זה פשוט בלתי נתפס!!!

יש כל כך הרבה מבחנים,נמאס לי להיות ממוצעת,בהכל!

פשוט נמאס לי...אוף!

הלכתי לנמנם D:

                  ..piri

 

 

עריכה:

ביום חמישי גו"ץ:]

יהיה כיף!!וקר.

 

 

עריכה ב:

היה ממש כיף בגו"ץ..וקר...מאוד.מאוד.מאוד.

התפאורה הייתה ממש יפה...בייחוד ההר געש שלי:]

הסופש היה ממש כיף...עבר ממש מהר ונהנתי מאוד...

מסתבר שאני לא צריכה אנשים מסוימים כדי להנות...

היה ממש ממש כיף...לא הספקתי לנוח בשיט.

היום היה היום הכי טוב שהיה לי מזה הרבה הרבה זמן...

מהרבה מאוד סיבות...

 

~~~נלקח מתומר~~~

צריך להכפיל את מיספר ה-X שיצא לך,

וזהו,ידידיי המלומדים מספר האחוזים ששווה לך לחיות...

[  ] יש לך חבר.

[ X ] אתה אוהב מוזיקה.

[ X ] יש לך חדר משלך.

[ X ] יש לך פלאפון.

[ X ] יש לך אמפי3/אייפוד.

[  ] ההורים שלך עדיין נשואים.

[ X ] יש לך יותר מחבר טוב אחד.

[  ] יש לך בריכת שחיה/ג'קוזי בחצר האחורית.

[ X ] אתה מתלבש איך שבא לך.

[X  ] אתה נפגש עם חברים יותר מפעם בשבוע (לא כולל בצפר/ עבודה/ צבא וכד').

[  ] יש לך מחשב בחדר.

[  ] אף פעם לא הרביצו לך.

[ X ] החדר שלך לא קטן מדי לדעתך.

[ X ] אתה מקבל דמי כיס/משכורת.

[  ] יש לך אוסף של משהו נורמלי.

[ X ] אתה לפעמים מצפה ל-ללכת לבצפר/לעבודה.

[X  ] אתה לא רוצה להיות אף אחד אחר.

[ X ] אתה עושה משהו אחרי שעות בית ספר.

[  ] יש בבעלותך מכונית.

[X  ] אתה ביחסים טובים עם אמא שלך בדר"כ.

[  ] אתה שלם עם איך שאתה נראה

[X  ] יש לך ציונים טובים.

[ X ] יש לך חברים. 

[  ] אתה מודע לכל מה שקורה בעולם.

[  X] אכפת לך מאנשים.

  [X  ] אתה יודעת יותר משפה אחת.

[X  ] יש לך חיית מחמד.

[X  ] אתה יודע את המילים ליותר מ-5 שירים.

[  X] אין לך שום אויבים רציניים.

[ X ] אתה בדר"כ בן אדם נחמד.[

 

אממ...יצא לי 63%...לדעתי כרגע די בא לי לחיות...

חחח...לא אכפת לי..

שיהיה לכם יום דבש!!!

שהחיים יחייכו אליכם כמה שרק אפשר...

שתהיה לכם אהבה,והכי חשוב...שתהייו בריאים:]

 

 

נכתב על ידי , 19/11/2007 17:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 391328173 

תמונה




325
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpiri.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על piri.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)