לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

=]..me




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


~~~טיול שנתי~~~

היה כיף ומצחיק כל כך!!

אני גיליתי את אוהל האלפקות...חחח

בסוף כולם באו אליו=].

בלילה הפכו את כולם..אותי לא:).

אממ הייתה עלייה אחת ממש ענקית..ממש ממש..

המסלולים היו יפים...

כל הזמן דיברתי עם תומר החמודי...

ועם שי,ועומר וגלי:)

בדרך חזור אני וגלי המצאנו שירים...זה היה כ"כ מצחיק...

ואז חיכיתי במקדונלס הזונות 40(!!!!!)דקות בתור!!!

צילמתי מלא תמונות איזה 300...

אבל אני לא מצליחה לעלות אותם!!

אעהעהע..

לא חשוב..:)

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 5/11/2007 17:50  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 391328173 

תמונה




325
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpiri.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על piri.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)