לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

אני רוצה שמישהו ישגע אותי שינענע לי את כל הראש מצד לצד , שאני ארגיש חיה !!..


אני רוצה להכיר מישהו שיטריף לי את הראש ..

שכל רגע איתו יורגש..

אני רוצה שמישהו ישגע אותי שינענע לי את כל הראש מצד לצד , שאני ארגיש חיה !!

 

אני צריכה מישהו כזה כל כך ..

 

זה כל כך כיף להיות עם בן אדם זורם,שלא אכפת לו מה אומרים ולא אכפת לו מה עושים שהוא פשוט הולך על פי התחושות שלו ..

שלא מעניינת אותו הנורמה שאכפת לו מדברים בחיים ושהוא לא מתעלם מהעולם .

שהוא נהנה מהחיים ולא מבזבז אף רגע,שהוא לא עצלן שהוא מלא דמיון, שהוא מלא חיים ומשתוקק ללמוד עוד ועוד ..

שרעב לחיות שיש לו כוח לרוץ שעות ומעריך את האוייר שאנו נושמים .. ובכלל את העולם המדהים הזה .

שאוהב לטייל , שחולם שמנסה שמתפרע, שלא פוחד, שנופל אבל אז מרים את עצמו ..

שמאמין בדברים ומשנה את הדברים שמפריעים לו ..

 

שמחכה לרגע הפנוי ויוצא החוצה לראות עולם מאשר סתם לשבת או ללכת למקומות רגילים ..

שירתק אותי שיספר לי סיפורים על מקומות שהוא היה ועל דברים שהוא עשה .. שיסחוף אותי .. לא סליחה שניסחף ביחד ..

 

בא לי מישהו שבאמת יתלטל את עולמי ויתן לי את היכולת לקחת נשימה עמוקה ולומר "אלה החיים" .

 

 

נכתב על ידי , 18/9/2011 00:57  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,029

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדורינווש ;] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דורינווש ;] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)