לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוקיו הוטל P:


טוקיו הוטל הלהקה הכי מצוינת מאז הביטלס [אני לא כל כך שממעתי שירים שלהם אבל אומרים שהם היו טובים] אם באלך לראות דברים על טוקיו כנסו עם אתם עושים בלוג נאצה או אנטי טוקיו X החוצה!

Avatarכינוי:  tokio hotel=my life

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

פוסט ענק של תמונות [של טוקיו כמובן!!]


היי...היום התחשק לי לעשות פוסטתמונות על טוקיו הוטל.. מקווה שתהנו

P:

 

 


אעאע גיאורא?? איפה אתה??? אני רואה רק את היד השקסעית שלך!! *_*

 

 

 


גוסטב:אחח איזה סקסי אני  ביל:לא אתה לא אני יותר סקסי  גיאורג:סתמו שניכם אני יותר סקסי [קלטו תפוזה שלו חח באמת סקסי חחח]  טום:אני סקסי מכולכם!!  ביל:טום??  טום:מה?? ביל:סתום תפה שלך לא שאלו אותך טום:אוקיי [מתבייש]

 

 


זאת תמונה שאפעם לא ראיתי :\

 

 

 


טום:ביל??  ביל:מה??  טום:לאיפה אתה מכניס ת'רגל??  ביל:סתום ותן להצטלם אתה תקבל עוד מעט כאפה!!  טום:שיט!!

 

 

 


איזה מבט חושני יש לגיאורג XDD

 

 

 

 


המראיין:מה גוסטב אוכל??  טום:תערובת מיוחדת של תולעים וג'וקים ד"א זה מאוד בריא

גוסטב:בריא?? אתה לא בריא!! בראש!! חכה פה שניה אני הולך להביא מהחצר תולעים וכשתישן בלילה אני יכניס לך לתוך חולצה תולעת  טום:פאק!!!!

 

 

 



גיאורג:קולט קלוט איזה שדיים!!! טום: *ריר* כן... כן... אני רואה...

ביל:יאוו גוסטב קבל איזה כוסית :O  גוסטב:הייתי עושה אותה  :\

 

 

 


ביל:אני עושה את זה 3 פעמים ביום  טום חושב: פחחח כן בטח XDDD

 

 

 


ביל לצלם: רוצה נגחא לראש?? אל תעצבן אותי!! צלם:לא תודה אני מעדיף רק לצלם

 

 

 


<< מה עובר על הילדה???

 

 

 


טום חושב *זאת מהקהל.... הייתי עושה אותה P:*

 

 

 


טום:מה אתה בועט??  ביל:*שר* רוצה עוד אחת???

 

 

 


תגידו שזה לא נראה כמו זהבה ושלושת הדובים XDD  ביל זה זהבה טום האבא גוסטב האמא וגיאורג הילד XDDDDDDDDD חחח זה כזה גדול XDD

 

 


גוסטב??? איפה התופים שלך O__o

 

 

 


[טום] איזה שמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 


 גיאורא??

מעשן????? חח הוא יצא פה דומה לקוף XDDDD

 

 

זהו סיימתי P: מקווה שנהנתם עם כן תגיבו עם לא גם תגיבו P:

 

ביי =]
















 

 

 


 

נכתב על ידי tokio hotel=my life , 8/12/2007 14:43  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא תופסת.. :(


קיבלתי את זה בשוק למרות שלא כל כך הכרתי אותו ראיתי אותו 6 פעמים הוא כל כך קרוב אליו.... למה אלוהים למה?? לשלול מבנאדם את חיו שנתת לו במתנה הוא סבל ראית את זה...למה לא עשית כלום?? יכולת לחסוך מהם את הכאב הזה הם ניהיו חלשים....ובעיקר הוא.. אני לא יכולה לראות אותו בוכה זה שובר לי את הלב....

אלוהים לפחות דבר אחד טוב קרה... מנעת ממנו עוד סבל....

נפרד מאיתנו ביום הזה...יום שבת... תאריך: 1.12.07

יהיה זכרו ברוך.. :(

נכתב על ידי tokio hotel=my life , 1/12/2007 17:39  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtokio hotel=my life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tokio hotel=my life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)