לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Black Rose Immortal




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

תשובות לשאלון השבועי


האם את מגדירה את עצמך בעלת הערכה עצמית גבוהה?
לא כל כך

האם לדעתך אנשים רואים בך בעלת ביטחון?
מישהו ראה אותי פעם עם נשק
לא?! נכון
אז למה שהם יחשבו שאני בעל ביטחון

מה הדבר שהכי מערער את הביטחון שלך?
אנשים (אני לא אנקוב בשמות)

האם את נוטה לתת לאנשים לנסות לשנות אותך?
תלוי איפה , מתי ואיך

האם את מאמינה שהאופי חשוב יותר מהיופי?
כן תלוי עד כמה כאילו יש גבול
אני לא אתחבר עם ג'מוס רק בגלל שהוא נראה לי חברותי

אם היית יכולה לשנות משהו בעצמך, מה היית משנה?
האמת היא רק את האף

האם לדעתך את יכולה לערער ביטחון של אנשים אחרים? למה?
לא נראה לי

האם קרה שהשתנית בגלל אחרים? אם כן - כיצד?
לא השתנתי בגלל אחרים השתנתי בעצמי
כי זה פשוט נמאס

נכתב על ידי , 14/10/2007 10:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDeadly Shadows אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Deadly Shadows ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)