לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ומה שמאחורי..




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

מלא תמונות ..!!!


למטה

נכתב על ידי alinn=] , 10/4/2008 16:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות מפורים ומכול מיני מקומות..


 



הפוסט הקודם המושקע שעשיתי נמחק בטעותתת

 

אז הינה אחד אחר

 

בפורים התחפשתי לפרוטס שזה סוג של אופנה יפנית :]

באתי לבצפר [בפורים] ל10 דקות ואז אני וכול הבנות פרשנו לסטאר והמקום הראשון שהתנפלנו עלייו זה היה מקדונלדס XD

נפלנו להם עם 8 מנות על קופאית אחת..

ואז המשכנו להסתובב בסטאר :]

 

תמונות: [התמונות הועתקו מהבלוג של חלי..]

 

דנישקיקיייי

פית השיניים

יאמממממ

זוללים משלוחי מנות [למה לעזעזל אני עם מספריים ? XD]

אני .. וברקע חלי ודנה

חלי ודנישקי

החיפושית המגניבהההה סבטלנה

מפגרתתתתת [חלי כתבה ]

כובע נחשק

סגול אדום (:

:] סבטלנה עם החולצה החמודה :]

מוצ'ה[ דנה] שהתחפשה לפקאצה



הג'ינס של חלי





דלית ודנישקי

סוף סוף יורדים ממקדונלד'ס חחח ברקע אני עם פרצוף מפגר.. מוצ'ה ששמה שפתון [פה באמת רואים שהיא פאקצה] דנישקי וסבטה

אני והתחפושת שלי :]

מיני סקייט

טורווו

התנחלות בפיראט

אררר

איזה פיצ'קית

טורוווו

מואהאהא

חחח חיוך דנישקי

חיחיח

בלון פורח

זה ייגמר בהוצאת עין חח

גנבת כובעים

סקופפפ [עוד פרצוף דפוק] והשלורנץ שלי XD

סומבררווו חלי ואילנה

סבטה הורגת אותי עם מספרים מיניאטוריות XD

החתן רשאי לנשק את הכלבה

אזיקים מואהאאחאחאה

חחח גם צמה קטנה יכולה להפך לפאקינג ענקית

אהההה חלי קנתה אותו בסוף

נו אמרתי או לא אמרתי גנבת כובעים

חחחחח

 

בוב הבנאי מצליח לתקן כן כן כן [חלי]

 

 

ועכשיו תמונה שלי ושל אלה בבצפר



אלה אמורה לשלוח לי תמונת מתל אביב ואז אני אעלה אותן לפה..

 

זהו.. גם בפוסט הזה השקעתי.. אז תגיבוו ...

 

נכתב על ידי alinn=] , 8/4/2008 15:25  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™Natushka ב-19/4/2009 15:21
 





Avatarכינוי:  alinn=]

בת: 31

ICQ: 258599952 



מצב רוח כרגע:


3,344

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalinn=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alinn=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)