לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

CHU!


בלוג אשר קשור בכל דבר העוסק באנימה או מנגה. כולל סיקורים, תמונות, הורדות, ומידע כללי לגבי סדרות וכו'.

כינוי:  Kyawaii

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

אני מעבירה את הסיקורים לבלוג האישי שלי


אין לי כוח "לתחזק" שני בלוגים בו זמנית. זה דיי מעצבן לשנות משתמשים כל הזמן,

להכין שני עיצובים וכו'. לכן החלטתי שאני אכתוב סיקורים בבלוג האישי שלי ולא

כאן..בכל אופן, מקווה שתקפצו לבקר. ם:

הבלוג שלי כאן~

נכתב על ידי Kyawaii , 7/12/2007 19:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



PreCure [סיקור שני] + כמה דברים [שוב ^^"]


טוב אז כמו שהבטחתי היום סיקור. המקום ננטש לאט לאט אבל אני אנסה להחזיק אותו בחיים ;_;

מעכשיו אני לא אזניח יותר, אלא אם המקום באמת ישאר שומם לגמרי...

בקרוב מאוד עיצוב חדש לכבוד חג המולד D: אני יודעת שבישראל לא חוגגים, אבל זה חג יפה

מידי וגם ביפן חוגגים שזה אומר הרבה תמונות אנימה\מנגה ^.~

טוב, אז הינה הסיקור, כמו שאמרתי כבר, אני אחליף את הסיקור של רוזן מיידן בקרוב ם:


לכל אוהבי המאהו שוג'ו, זו האנימה בשבילכם. עם עלילה קצת יותר מקורית מבד"כ,

קצת פחות קסם, אבל אחת האנימות המצליחות כרגע בז'אנר.

 

שם האנימה: Futari wa PreCure [ביחד אנחנו פריקיור(=מרפא יפה)]

ז'אנרים: מאהו שוג'ו, שוג'ו, קסמים, הרפתקאות, חיי יומיום\בי"ס.

מספר פרקים: 49 פרקים.

מתאים לגילאים: הילדים הבוגרים יותר [אלימות ושפה].

תוספות: עונת המשך וסרט, שתי עונות אחרות ושני סרטים.

 

מדובר בשתי בנות שונות לגמרי: הונוקה [Honoka] ונאגיסה [Nagisa]. הונוקה אינטלגנטית,

 מתעסקת במדע ומאוד פופולרית בין הבנים בביה"ס. נאגיסה לא משהו בלימודים, טומבוי ומקובלת בין הבנות.

שתיהן בכיתה ח' בחטיבת הביניים ולא ממש דיברו אחת עם השניה אף פעם..~

יום נחמד אחד, או ליתר דיוק, ערב נחמד אחד, שתי הבנות פוגשות\מוצאות בשני יצורים מוזרים

שניראים כמו בובות פרווה בשם מפל [Mepple] ומיפל [Mipple], מיפל היא נסיכת התקווה של כוכב

אשר ניקרא "גן האור" ומפל הוא השומר שלה. הכל היה נחמד ונעים בעולם שלהם, עד שיצורים מרושעים

מהאיזור האפל החליטו להשתלט על העולם, בשביל זה הם גנבו 5 אבנים בצורת לבבות שיש להן כוח עצום

וניקראות Prism Stones כששתיים מהאבנים החביאו מיפל ומפל וברחו לגן הקשתות (כלומר כדוה"א).

ועכשיו הם מבקשים מהונוקה ונאגיסה לעזור להם. הן מסכימות (מין הסתם) והופכות ביחד לזוג האגדי

Pretty Cure ורק הן יכולות להציל את גן האור, וגן הקשתות.

מאז הן נלחמות באנשי האזור האפל שמשתמשים במין שדים כאלה בשם Zakkena ומכניסים לתוך מכשירים 

וחפצים שונים וככה יוצרים מפלצות.

 

עלילה - העלילה לא מקורית במיוחד, יש בה צד מקורי אבל לא יותר מידי. המקוריות האמיתית כאן היא

שהונוקה ונאגיסה יכולות להשתנות רק ביחד. וגם המתקפות שלהן (שאגב אין להן הרבה) הן ביחד.

חוץ מזה שיש להן כוח אדיר (ומדובר כאן בשרירים, לא בקסמים). יש כאן הרבה יצורים חמודים, קשתות

והכל שמח ונחמד, אבל לא תמיד, הרי מדובר באפלה.

 

דמויות - אין מקוריות אם תשאלו אותי. נאגיסה היא גיבורת השוג'ו הישנה וה"טובה" - גרועה כמעט בכל דבר

חוץ מספורט (שזה לא משהו שיש להרבה גיבורות בימינו), אבל יש בה אופטימיות, היא חזקה מבפנים ולא

מאבדת את התקווה מהר. הונוקה לעומתה מאוד חכמה, טובה בכל מה שתעשה חוץ מספורט. שתי הבנות

הפכים גמורים, אבל כמו היינג והיאנג - משלימות אחת את השניה. מכאן הגיע השם של שתיהן, לנגיסה

קוראים Cure Black בזמן שלהונוקה קוראים Cure White. אין התפתחות דמויות כ"כ, אולי להונוקה מפני שלא

היו לה חברות טובות באמת לפני נאגיסה.

 

אנימציה וארט - הסטודיו של פריטי קיור הוא Toei Animation, הם אלה שעשו את דרגון בול, סיילורמון, דיג'ימון

ועוד..לא מדובר כאן בסטודיו עם אנימציה באיכות גבוהה. לעיתים האנימציה זוועתית למען האמת. אבל למרות

הכל הרבה מהפרקים בעונה הראשונה באיכות דיי טובה. אהבתי מאוד את הארט, בייחוד העיניים וכל הדברים

הנוצצים..במיוחד הפלאפונים שמיפל ומפל הופכים אליהם. XD

 

מוזיקה ודיבוב - אישית לא הייתה לי בעיה עם הדיבוב. המדובבים מנוסים למדי וגם טובים. מהמוזיקה גם נהנתי,

מאוד אהבתי את רוב השירים וכמה מהמנגינות רקע. ^_^

 

הנאה - כל מי שאוהב מאהו שוג'ו, קסמים או דברים חמודים יהנה לדעתי. יש שם כל מה שמעריץ מחפש בשוג'ו;

בעיות של יום-יום ובי"ס, חברות, אהבה, אכזבה, ריבים וכו'. הרעיון של הצוות מאוד מקורי, וזה שהונוקה ונאגיסה,

למרות ששתיהן הפוכים גמורים, יהיו לגמרי חסרות עונים לבד אמור גם ללמד משהו.

 

בס"כ מדובר במאהו שוג'ו דיי איכותי. D; עלילה יחסית מקורית, אין חיקוי עצוב של סיילורמון

(מישהו אמר טוקיו מיו מיו?) עם נסיון להיות מקוריים, גם אין יותר מידי קסמים ו"יאיי", בס"כ שתי בנות

שמנסות לעבור את כיתה ח' בשלום בלי יותר מידי לחץ.

הסדרה לא ידועה במיוחד בחו"ל, ביפן כמו שכבר הזכרתי היא פופולרית, הסדרה שודרה גם באירופה

(איטליה וגרמניה, ממה שידוע לי.) ולמרות שהאמריקאים קנו את הסדרה, לא ניראה שהם מתכננים

להוציא אותה "לאור" בקרוב...

 

הסיקור הזה יצא מאוד ארוך S:

אבל אני מקווה שתקראו בכל זאת.

תגובות יתקבלו בברכהD:

נכתב על ידי Kyawaii , 3/12/2007 17:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני בן אדם נורא ;-; + כמה עדכונים.


כן אני יודעת שהבטחתי ולא קיימתי. ובטח עכשיו המקום הזה באמת שומם.

ובלי דיבורים מיותרים, הינה רשימה של כמה סדרות שאני אסקר בקרוב:

 

Romeo x Juliet - סדרה..נחמדה. שייקספיר בטח מתהפך בקברו.

PreCure season 1 - לכל אוהבי המאהו שוג'ו, האנימה המצליחה כרגע ביפן בז'אנר.

+שלושת העונות האחרות של זה.

NANA - שוג'ו שבנוי מעט כמו טלנבולה, עם טוויסטים. לא כזאת צפויה, שזה פלוס רציני.

Kaleido Star - לא אחת הסדרות הטובות שראיתי, למרות שחשבתי אחרת..

 

החלטתי לשנות את המבנה של הסיקורים כאן באתר.

מעכשיו הם יהיו כאלה:

עלילה.

מוזיקה.

דמויות.

אנימציה\ארט.

הנאה.

דעתי האישית.

 

כי בכל זאת, זה לא בלוג המלצות, זה בלוג סיקורים.

יש אומנם חלק קטן של המלצות..אבל בכל זאת. ^_^;

את הסיקור של רוזן מיידן אני אחליף כשתיהיה לי הזדמנות.

 

~מי שנחמד ורוצה להעביר לי פרו, מוזמן. אני מבטיחה שאני אתחין לעדכן החל ממחר.

כרגע אני אכין כמה גראפיקות (: ~

נכתב על ידי Kyawaii , 2/12/2007 23:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKyawaii אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kyawaii ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)