לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין משפט שיסביר את החיים . [:



כינוי:  שוגי .

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

מה לעשות?


לא בא לאף אחד לדבר אייתי עככככככככככככככככככככשיו!

אני פשוט לא מבינה ת'ילדה הזאת כ-ל הזמן דופקת אותי אני תומכת בה והיא מסננת וזה \ =

יאללה פעם הבאה שהיא מתבכיינת זייייין אני שמה עליה ! !

הייתי חייבת לפרוק את זה איכשהו אני פשוט לא יודעת את מי אני צריכה עכשיו ...?!

את מי? אווף החיים שלי טובים אבל תמיד יש משהו שמוריד לי אפילו לשנייה את החיוך על הפנים

אין פשוט אני לא רוצה להתלונן למה חבל... אני לא ירשום שהחיים חרא כי הם לא חרא ממממממש לא

אני צריכה להגיד תודה שיש לי חברים בכלל.... אבל החיים שלי כ"כ שונים ממש אני חיה בשתי עולמותO:

יש אותם - ויש אותם  שהם שתי קבוצות שונות של בנות ל-ג-מ-ר-י \ =

כ"כ הרבה סיבוכים ואני אוהבת לכתוב במחשב אז זה ממש עוזר

אני לא באה שתתמכו אני באה לפרוק מי שרוצה לתמוך מוזמן .

לילה טוב [איזה לילה טוב מחר לא לומדיםXD]

נכתב על ידי שוגי . , 10/11/2008 20:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





412
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוגי . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוגי . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)