לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בריטמר



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

לגיבור שלי - מכתב לחללי צה"ל


אתה, שמעולם לא הכרת אותי ואני לא אותך

שהיית כה צעיר כשנקראת לשרת את עמך

שהסכמת להגן בגופך על אחרים

כשידעת שזה יכול לעלות לך בחיים

שתכננת כה הרבה

ועשית כה מעט

שהיית כה יפה

אך טרם מצאת את האחת

שחלמת לחיות ולהינות מהחיים

להקים משפחה, ללדת ילדים

להכיר את העולם שכ"כ הערכת

לוחוות חוויות שעליהן רק שמעת

 

שנקראת לדגל כדי לשמור על החיים

ועכשיו אתה שוכב לך בין המתים

 

אותך לא הכרתי ואת שמך לא אדע

כי אינך אדם אלא תופעה

אתה אחד מאותם ילדים

שסיימו בטרם עת את החיים

שלחמו על זכויות עמם ומולדתם

ברוחם בגופם ובנשמתם

לך אודה, גיבור שלי,

כי בזכותך אני כאן וחי אני.

שהקרבת את חייך וחלומותיך

בשביל כולנו, אחיך ואחיותיך.

אזכור אותך תמיד ולעולם לא אשכח,

בשבילי אף פעם לא תהיה אדם, אלא מלאך.

נרך בליבי תמיד יבער

תודה לך, אח יקר!

נכתב על ידי , 24/4/2012 20:13  
הקטע משוייך לנושא החם: יום הזכרון לחללי צ"הל ופעולות האיבה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




10,292
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , ספורט , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלטמר בריטו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלטמר בריטו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)