לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

.....


אז רק כדי לשמור על רצף של חודשים שבהם עידכנתי,אני מעדכנת עכשיו..

אז היה את הקברט שהעלנו..

שהיה לי כיף רק ההווי הכיתתי..

והיה את ל"ג בעומר שעשינו בירקון..

והיה לי כיף כי התגעגעתי!!

והיה לי כיף ביום העצמאות להיות על הגג של גוסה ולהפחיד את מוני,גוסה ונטלי באיך שאני צוחקת..

ועוד שבוע יש את המגן הראשון בהיסטוריה.. ומתפוצף לי הראש רק מלהסתכל על החומר..

ויש את היום פתוח בתיאטרון.. שממש לא בא לי ,לא ללכת ולא להופיע שם..

כי זה כזה תקוע!!

ועוד מעט סוף שנה!!

ויש בגרות בהיסטוריה,מתמטיקה ולשון!!

ויש את טעם העיר!

ואת שבוע הספר!

ואת ההופעה של "עבודה עברית" בפארק הירקון...!

ומסיבות סיום..

ו-2 חתונות (אחד בן דוד ,השני אחות של דני..)

ומבחן בצרפתית ובתנ"ך..

ובכימיה ובפיזיקה!!

ויש את "פיפן","רבקה רז",וכל ההצגות החדשות ב"בית צבי"..

ואת אילת בחופש..

ולהתחיל לעבוד..

ואחותי חוזרת עם אחיינים שלי מח"ול..

ולהסתפר..

ולהתחיל רישיון נהיגה..

 

 

ולמרות הכל אני מרגישה שאין לי למה לצפות..

 

טוב מחר יש עוד פעם את האודישנים של "כוכב נולד"..

ועכשיו יש "ג'יי לנו"..

ועוד מעט "חברים"..

ומחר אני מתחילה ב-10...

 

אז שיהיה לכם לילה טוב...!

 

בברכת "אמנון שמוש" דנאבני :)

 

 

נכתב על ידי דנאבני , 25/5/2008 22:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  דנאבני

בת: 32




3,483
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנאבני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנאבני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)